28.08.2016

Vi har kun en mulighed for at overleve:

Forfatter: Mogens Camre

Befæst Fort Europa og deporter de millioner, som ikke hører til i vores kultur

Det er katastrofalt, at tåberne fra 68-oprøret har haft og har sådan magt, at virkeligheden ties ihjel, ja, at omtale af virkeligheden endog kan straffes.

68-tåberne foregiver, at alle kulturer er lige gode, alle mennesker ligeså, og at alle kan og vil det samme, selv om det er en kæmpemæssig ideologisk løgn. Mennesker er nu engang forskellige på grund af klima, levevilkår og andet. Men det vil vore vestlige tåber både i regeringer og på universiteter forbyde os at omtale  – formentlig fordi de i deres rolle som selvudnævnte Gutmenchen mener, at sandheden er krænkende.

De mindre egnede fra Mellemøsten og Afrika kom ikke,  da alle skulle arbejde for føden og klare sig selv. Nu strømmer de til for at leve af vores produktion.  Men selv om vi sørger for mad og varme huse, kan de fleste af dem, der er kommet, mentalt ikke klare sig på et ordentligt niveau i den udviklede verden. De magter nemlig simpelt hen ikke moderne viden og kunnen, de lever i fortidens overtroiske verdensbillede, og de tror oven i købet, de er et herrefolk, som kan stille krav til os.

Men ét kan de: Føde børn, som ødelægger vore skoler, vore gader, vores sikkerhed.

De vil derfor forblive tabere. Og de vil hade os, fordi vi lever i en helt anden kultur, som de ikke fatter.

Det er en forbrydelse mod de europæiske folk at åbne Europa for sådanne barbarer. Europa ender i et blodbad, for vi vil ikke miste Europa, vi vil ikke miste vore liv – og vi har ingen som helst mulighed for at lave barbarerne om.

Vi har kun en mulighed for at overleve: Befæst Fort Europa og deporter de millioner, som ikke hører til i vores kultur, men som med sikkerhed vil ødelægge Europa af samme årsager som de har ødelagt deres egne lande..

Bestil bøger her>>>

OPGØRET >>>