30.01.2006

Muslimsk boykot en økonomisk gevinst for Danmark

Forfatter: Harry Vinter

Branding: At blive kanøflet af verdens værste diktaturer - og stå fast - aftvinger sympati, respekt og goodwill

På kort sigt gør de muslimske landes boykot ondt på de ramte firmaer, men man skal ikke være blind for, at boykotten på længere sigt kan vise sig at blive en kæmpefordel for Danmark.

Det, at hele verden er vidne til, at en lille nation bliver kanøflet af verdens mest udemokratiske nationer – og alligevel står fast på de demokratiske principper, - det aftvinger sympati, respekt og goodwill, som på sigt vil blive en stor økonomisk fordel for Danmark.

Det er branding i et omfang, som ingen reklamebudgetter nogen sinde havde kunnet matche!

Læs INDSIGT-UDSYN her

BESTIL BØGER HER

Nyeste videoer -  herunder alle
talerne fra Folkefesterne 2014-2019
se dem i videoteket lige nedenunder

Se flere i Audio- og videoteket

Giv en hånd med

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.

 

Du melder dig ind her

MobilePay betalingsnr.:
34810