28.05.2006

Danmark er i krig - i Danmark

Forfatter: Ebbe Talleruphuus

Mange danskere lever hver dag med truslen om død og vold hængende over hovedet

Er Danmark i krig?

Ovenstående spørgsmål går ikke på vor deltagelse i de fredsbevarende missioner i Iraq eller Afganistan, men på Danmark, hvor efterhånden mange danske danskere må finde sig i at leve i frygt, med truslen om død og vold hængende over hovedet hver dag. Disse mennesker er ikke i tvivl om svaret: Danmark er i krig !

Hvordan kan man tale om krigstilstand, når landet officielt lever i en periode af dyb fred - når vore væbnede styrker år efter år bliver reduceret, som de radikale har ønsket det i 100 år, fordi vi ikke kan se nogen fjende i nærheden af vore grænser?

Paradokset er synligt, for de få modige danskere, der trodser ”kultureliten” med de rette politiske meninger. Den har formået at afmontere pressens kritiske journalistik og gøre journalisterne til politiserende medløbere i stort set alle landets aviser, og det er vel det farligste der kan ske i et vestligt demokrati, at ”vagthunden” – pressen - er bedøvet af fine ord om humanisme og misforståede menneskerettigheder.

Men er det så krig?

I traditionel forstand vil de fleste afvise, at landet er i krig, men vi må forholde os til det faktuelle i situationen, og det er, at Det muslimske Broderskab i Europa gennem 40 år har opbygget celler af ”hellige krigere” i samtlige europæiske lande, inkl. Danmark, støttet af næsten ubegrænsede midler fra primært Saudi Arabien. At de vestlige demokratier efter direkte aftaler med de arabisk talende lande har lukket mange millioner af de muslimske landes overskudsbefolkning ind under en paraply der kaldes humanitær bistand – de kaldes flygtninge uden at være det – og skulle efter planen erstatte vort befolkningsunderskud de kommende år!

Skiftende regeringer har bedraget befolkningen ved at skjule de reelle indvandringstal, så det fremgår, at der kun er knap 200.000 fremmede i Danmark, selvom enhver kan regne ud, at tallet er 3 gange så stort. Den muslimske plan bliver altså direkte støttet af stærke kredse i de enkelte europæiske lande, der uvist af hvilken grund, ønsker en stor repræsentation af muslimer i landet – man kalder det multikulturel udvikling i en globaliseret Verden og overser fuldstændig risikoen ved, at den etnisk danske befolkning med 100% sikkerhed kommer i mindretal om måske 40 år, hvis vi lader planen udvikle sig efter islamisternes ønske.

Men det kan vel ikke kaldes krig?

Muhammed-sagen har vist os, at det centrale islamiske præstestyre arbejder målrettet mod at islamisere alle europæiske lande, da vore svage demokratier slet ikke er gearet til at imødegå en indefra kommende overtagelse – egentlig uden våben, men dog med vedvarende trusler om terror, suppleret med enkelte terrorhandlinger for at vise os, at vi ikke kan håndtere og imødegå terror – de udstiller blot vores svaghed og kræver mere debat og dermed flere rettigheder for de ”stakkels forfulgte muslimske mindretal” i de enkelte lande. De er dog på ingen måde hverken stakkels eller forfulgte, men derimod rustet til tænderne til den opgave deres præster har stillet deres hellige krigere: Indfør Islam og sharialovene  i Europa.

Og det vil lykkes for dem langt før vi aner det, for man behøver ikke have flertal i et land for at sætte sig på landets vigtigste poster – det har tyskerne vist os for 70 år siden.

Som nævnt er de få modige – lad os her betegne dem som vore frihedskæmpere – klar over faren – en fare der er langt større for Danmark end ved starten på anden Verdenskrig, hvor de radikale også dengang havde lukket fjenden ind ad hoveddøren uden at løsne ét skud. De véd derfor, at medmindre vore love bliver tilpasset hurtigt, så antallet af indvandrer kan stabiliseres på nuværende eller bedre et lavere niveau, efterlades befolkningen i et uløseligt dilemma: Hvis du ikke bruger magt nu, vil dine børnebørn blive underlagt sharialovene. De skal så til den tid vælge mellem Islam eller udslettelse. Borgerkrig er ethvert lands skrækscenario.

Bestil bøger her - fra
Den Danske Forening