17.11.2017

Foredrag lørdag d. 17/11 i ”Stiften Loungen”, FO-byen, Frederiksgade 78 B, Aarhus C.

Forfatter:

Cand. mag. Johan Christian Nord taler i Grundlovsforeningen Dansk Kultur om Europas Skæbnekamp

Offentligt foredrag

EUROPAS  SKÆBNEKAMP

Grundlovsforeningen Dansk Kultur inviterer til en række foredrag i efteråret om de udfordringer og trusler, Danmark står over for.

Det 8. foredrag finder sted lørdag d. 18. november kl. 13.30 i ”Stiften Loungen”, FO-byen, Frederiksgade 78 B, Aarhus C. Det holdes af den kendte samfundsdebattør, cand. mag. Johan Christian Nord og har titlen ”Europas skæbnekamp”.

Johan Christian Nord konstaterer, at Europa er gået ind en kamptid som følge af folkevandringen mod vore territorier. Det skal nu vise sig, om vi har kraften til at leve eller fortjener at synke ned i glemslen. Foredraget handler om, hvordan Europa kun kan sejre, hvis vi lærer at omfavne denne kamp som vores gode skæbne.

Der er gratis adgang til foredraget, og alle er velkomne. Der vil være mulighed for at erhverve foreningens bøger til favorable priser.

Grundlovsforeningen Dansk Kultur er en partipolitisk uafhængig landsforening, der værner om dansk identitet og kulturarv og tager afstand fra alle ideologiske eller religiøse kræfter, som undergraver vores demokrati, åndsfrihed og levevis.

Erhvervspsykolog Axel Artke

Mail: formand@danskkultur.dk