27.10.2017

Forfatter:

lørdag d. 28. oktober kl. 13.30 i Øregårdssalen på Gentofte Hovedbibliotek

EN  URIASPOST

Grundlovsforeningen Dansk Kultur inviterer til en række foredrag i efteråret om de udfordringer og trusler, Danmark står over for.

Det 5. foredrag finder sted i morgen, lørdag d. 28. oktober kl. 13.30 i Øregårdssalen på Gentofte Hovedbibliotek, Ahlmanns Alle 6, Hellerup. Det holdes af stifteren og redaktøren af bloggen ”Uriasposten”, cand. mag. Kim Møller. Hans foredrag har titlen ”En uriaspost”.

Kim Møller beretter, hvordan hans personlige erfaringer med multikulturen gjorde ham skeptisk over for de politisk korrekte mediers ensidige og venstreorienterede fremstillinger og i 2003 fik ham til at oprette Uriasposten. Bloggen har siden udviklet sig til en dokumentationscentral om mediernes fordrejninger og usandheder. Uriasposten bliver læst af tusinder hver dag – herunder ikke mindst af journalister!

Der er gratis adgang til foredraget, og alle er velkomne. Der vil være mulighed for at erhverve foreningens bøger til favorable priser.

Grundlovsforeningen Dansk Kultur er en partipolitisk uafhængig landsforening, der værner om dansk identitet og kulturarv og tager afstand fra alle ideologiske eller religiøse kræfter, som undergraver vores demokrati, åndsfrihed og levevis.

Erhvervspsykolog Axel Artke

Mail: formand@danskkultur.dk

Tlf. 28569993

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.