26.10.2017

Vold ødelægger noget indeni

Forfatter: Steffen Wernberg-Møller

Vold ødelægger noget indeni

Når der udøves vold på et barn, fysisk såvel som psykisk, så knækkes det. Når vold konsekvent anvendes som opdragelsesredskab så ødelægges noget af personlighedsstrukturen.

Hvert menneske har et vist potentiale. Hvis et nyfødt barn havde et potentiale i kærlighedsforståelse og empati på 100 %, og konsekvent i løbet af barndommen udsættes for vold, så sænkes den følelsesmæssige intelligens. Måske nedsættes den til 50 % eller kun til 70 % ? Hvor langt den følelsesmæssige intelligens nedsættes afhænger af barnets individuelle robusthed, voldens voldsomhed og hyppighed.

Ved med vold at smadre en bid af barnets personlighedsstruktur, som den følelsesmæssige intelligens er en del af, og erstatter denne bid med islamisk overindlært rygmarvsviden om egen grandiositet, kvinders og "vantros" mindre værd, jihad, jødehad m.m. , så erstatter den ene kompetence så at sige den anden. Nu er det unge menneske bare blevet en god muslim med andre kompetencer end en komplet føleevne i dybde og varme.

Når man ikke er et emotionelt helt menneske, så har man ingen problemer med at stikke knive i, true eller lemlæste folk, og der er ingen samvittighedskvaler hverken overfor den buschauffør der har pådraget sig en arbejdsskade, pigen hvis nye iphone man har truet sig til, eller den hundelufter fra Vollsmose der nu er invalid resten af livet. Voldtægt og mord er i mange tilfælde heller ikke noget der tynger, tværtimod. For afstumpetheden har man suppleret op med islamiske værdier som, at det er en ret og en pligt, at tiltage sig vantros kvinder som slaver, og det er en religiøs pligt, at bekæmpe vantro og deres samfund. Det drejer sig om erobring (takbir), og en accept af denne fjendtlige stræben er en del af det, at være en god muslim. Det hænger sammen med, at jihad, i stort som småt, er en pligt.

Aktionen mod tvillingetårnene i New York var stort jihad, nedkvasning af vantro med lastbiler er mellemstort jihad, mens ynkelig offergørelse af sig selv og forsvar af særrettigheder som adskilt svømning, eller halal i børnehaven, eller forsvar af retten til at bære hijab, niqab og burka m.m, er små jihad. Alt sammen er de den gode muslims pligt, som ofte også ses udlevet i spalteplads i landets aviser der misbruges som spydspids og nyttige idioter, og som kun handler om to ting. Den ene er, at bane vejen for og forsvare islam, og den anden er, at profilere sig selv som god muslim. Det er fint, at der deltages i debatten, det er et skridt på vejen, men der ikke tale om ytringsfrihed.

Den særlige muslimske børneopdragelse bevirker, at uhyggeligt mange har en så reduceret personlighed på det emotionelle plan, at de er helstøbte hårdkogte soldater - "soldiers of islam" - og klar til, at indgå i Islamisk Stats ubeskrivelige barbari og ondskab, eller pløje glade mennesker i julestemning ned med en lastbil m.m.m.

Det største samfundsproblem vi har i Danmark i dag er, at så mange byggesten i samfundets fremtidige fundament er så ødelagte, og at disse ødelagte skaber endnu flere ødelagte. De mange psykopatiske stenkastende unge kommer til at opdrage deres børn med vold og koranrecitationer. Det er som en social dysfunktion der gives videre som social arv, og fejlen sidder fast som en mutation dybt inde i personligheds-DNA'et. Som følge af høj fertilitet, er dette problem eksponentielt voksende. At problemet eskalerer skyldes ikke bare de flere individer, men også at fjendtligheden er stigende generation efter generation. Islam er som en grævling. Des mere der pirkes til den, des mere hysterisk og afsindigt rasende bliver den, og pinden Vesten pirker den med nu, er frihed, ligestilling, kritik og krav om sekularisering.

Det højt udviklede frie og kulturelt rige samfund vi har i dag, kan umuligt udbygges yderligere med disse byggesten som ser demokrati, ytringsfrihed og ligestilling som fjendtlig (islamfjendtlig). Tværtimod så får det stigende antal muslimer vore samfund til at smuldre. Boligforeningen i Kokkedal er bare en lille bitte smagsprøve på, hvad der eksempelvis vil ske med foreningslivet. Frihed, kulturliv og danske traditioner vil blive afskaffet, efterhånden som muslimerne kommer i flertal. Der er ingen indføling som medfølelse med minoritetsgrupper, for den evne er systematisk fjernet i løbet af barndommen. Se bare hvad der sker med de kristne mindretal i Mellemøsten eller hvad der sker herhjemme i hele bydele hvor homoseksuelle, grønlændere, jøder og alkoholikere m.fl. mobbes og stenes ud.

Hos de muslimer der skal forblive i Danmark, er det livsnødvendigt, at der dels gøres op med den patriarkalske magt indefra i de muslimske cirkler, og dels er det afgørende, at stoppe de religiøse voldelige overgreb på børn, for når man så konsekvent bruger fysisk og psykisk vold som opdragelsesredskab, så producerer "kulturen" psykopater på samlebånd. For de resterende cirka 75 % er skaden så omfattende og dybtliggende, at fjendtligheden ikke kan fjernes, og de vil få meget bedre liv i islamiske samfundssystemer, hvor de passer ind.

Det vil i takt med afviklingen af det mislykkede multikulturelle vanvidsprojekt gradvis gøre Danmark fredeligere, sikrere og tryggere, og det vil gøre det muligt, at få landet som velfærdssamfund på skinner igen. Det skylder vi vore forfædre der har bygget landet op, og det skylder vi vore børn og deres børns børn, så de har et sted at leve.

Steffen Wernberg-Møller

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.