29.09.2017

ER DANMARK FORTABT?

Forfatter: Erhvervspsykolog Axel Artke

Grundlovsforeningen Dansk Kultur inviterer til flere foredrag. Først 30/9 kl. 13.30 i Øregårdssalen på Gentofte Hovedbibliotek

Grundlovsforeningen Dansk Kultur inviterer til en række foredrag i efteråret om de udfordringer og trusler, Danmark står over for.

2. foredrag finder sted lørdag d. 30. september kl. 13.30 i Øregårdssalen på Gentofte Hovedbibliotek, Ahlmanns Alle 6, Hellerup. Det holdes af grundlæggeren af webaviserne NewSpeek og 24NYT, journalisten Jeppe Juhl. Hans foredrag har titlen ”Er Danmark fortabt?”.

Jeppe Juhl giver sit bud på, hvorfor vores politiske og intellektuelle elite valgte en katastrofal, multikulturel dagsorden i efterkrigstiden, han ser nærmere på hvad konsekvenserne har været indtil nu, og han slutter med at skildre, hvordan fremtiden ser ud for Vesten i almindelighed og Danmark i særdeleshed.

Der er gratis adgang til foredragene, og alle er velkomne. Der vil være mulighed for at erhverve foreningens bøger til favorable priser.

Grundlovsforeningen Dansk Kultur er en partipolitisk uafhængig landsforening, der værner om dansk identitet og kulturarv og tager afstand fra alle ideologiske eller religiøse kræfter, som undergraver vores demokrati, åndsfrihed og levevis.

Erhvervspsykolog Axel Artke

Mail: formand@danskkultur.dk