28.08.2017

Det palæstinensiske selvstyre – en terrororganisation?

Forfatter:

Gatestone:

PLO blev den første terrororganisation, der fik sæde i FN og diplomatisk repræsentation i et vestligt land.

Daniel Pipes har foreslået nogle tiltag med henblik på at bevæge konflikten i en konstruktiv retning uden at udløse en større brand: krav om at Det Palæstinensiske Selvstyre betaler for alle skader påført af terrorister, herunder en meget høj pris for hvert eneste røvet liv; begravelse af døde terrorister uden at levere dem tilbage til deres familier; alvorlige begrænsninger i adgangen til områderne på Vestbredden, som kontrolleres af Selvstyret; forbyde Selvstyrets ledere adgang til israelske lufthavne, såfremt de fremsætter opflammende bemærkninger, og hver gang der opstår anti-israelsk vold, eller ligefrem bede dem benytte jordanske lufthavne fra nu af.

Hvorfor ikke fortælle de europæiske ledere, at Det Palæstinensiske Selvstyre stadig er en genocidal terrororganisation? Hvorfor ikke spørge dem, hvordan de kan acceptere at finansiere ting i Mellemøsten, som de påstår at afvise med afsky i Europa?

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.