05.05.2006

Hvor længe varede befrielsen???

Ingen nytænkning hos indvandringsekspert.

Alt imens arbejdsløsheden i flere EU lande er høj, og uden nogen udsigt til at falde, tales der fremdeles om øget indvandring.

Denne antagelse bygger på nogle beregninger, der tager udgangspunkt i , at den massive afgang fra arbejdsmarkedet som de store efterkrigsårgange vil udløse, kræver stor indvandring, - hvis fratrådte skal erstattes person for person. En af advokaterne for den øgede indvandring er økonom og og ekspert i EU`s  indvandrepolitik Hans Kornø Rasmussen.

Til Dagbladet information den 28.4 udtaler Kornø Rasmussen følgende:

"Spanierne har forstået det, resten af Europa også må indse. Vi kan ikke klare os selv i længden. Derfor er vi nødt til at vænne os til tanken om at blive et indvandrings-kontinent. Det kræver en mentalitetsændring."

I sin nye bog "Mellem kontrol og afmagt - EU`s asyl og indvandrepolitik"  sætter Kornø Rasmussen tal på de udfordringer et aldrende Europa står overfor.

".Det globale folketal vil vokse med mere end 2,6 milliarder til over 9 milliarder frem til år 2050. Hele denne tilvækst vil finde sted i udviklingslandene, her især Afrika og Sydøstasien - mens det samlede folketal i den rige del af verden - Europa, Nordamerika, Japan, Australien og New Zealand vil forblive uændret.

.I perioden fra 1990 til 2.000 stod indvandrere for 89 procent af befolkningstilvæksten i Europa.

.I 1996 beregnede EU´s statistiske kontor Eurostat, at hvis den massive afgang fra arbejdsmarkedet i de daværende 15 EU-lande skulle erstattes person for person med mennesker udefra, skulle indvandringen fra 2005 ottedobles i forhold til indvandringen i midten af 1990erne, og fra 2015 skulle indvandringen 14-dobles frem mod 2024.

.EU-Kommissionens beregeninger fra 2003 viser, mellem 2005 og 2030 vil arbejdsstyrken i EU falde med 20,8 millioner personer."

Jeg stiller spørgsmålet:

Er der nogen der kan sige noget om, hvor mange industriarbejdspladser, der forlader EU-området de næste 25 år? Hvor meget vil atomatiseringen,- og robottiseringen i europæisk fremstillingsindustri betyde?

Er EU et førende område i logistik og forskning om 25 år, eller har EU udviklet sig til en 2- plads?

Ingen ved det.  Heller ikke EU-Kommissionen eller Hans Kornø Rasmussen.

Men vi ved til gengæld, at de seneste 40års massive indvandring til Europa har skabt store problemer i alle lande, - og med en social og økonomisk negativ effekt!!!

Dertil en Islamisk Femtekolonne som ingen kender omfanget af. En folkelig destabilliserende faktor.

Hvert år rejser ca 600.000 personer illegalt ind i Europa. Cirka 2,2 millioner tredjelandsstatsborgere får hvert år tilladelse til at rejse ind i EU med henblik på familiesammenføring, studier, forskning eller andet.

Alt ialt en katastrofe-udviklnig for Europa.

Her på en 5. maj skal mit ønske for Danmark være, at den danske befolkning træder i karakter og forlanger af de ansvarlige politikere, at Danmark skal forblive et  dansk land for det Danske Folk.

Kilder:Dagbladet Information fredag den 28.april 2006.

Hans Kornø Rasmussen: Mellem kontrol og afmagt:EU´s asyl-og indvandrepolitik

Dansk Institut for Int. Studier, 2006.

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>