04.05.2006

Mu'ammar Al-Qadhafi glæder sig over Europas muslimske fremtid

Forfatter: Harry Vinter

Den Danske Forening håber, at europæerne vil vågne op i tide

Memri-TV bringer en tale af Libyens diktator Mu’ammar Al-Qadhafi, i hvilken diktatoren blandt andet udtaler:

”Vi har 50 millioner muslimer i Europa. De er tegn på, at Allah vil give Islam sejr over Europa – uden sværd, uden kanoner, uden erobring. De 50 millioner i Euopa vil gøre Europa muslimsk i løbet af få årtier.

Allah mobiliserer det muslimske Tyrkiet og føjer det til den Europæiske Union. Det er yderligere 50 millioner muslimer. Der vil så være 100 millioner muslimer i Europa. Albanien, som er et muslimsk land, er allerede i EU. Bosnien, som er et muslimsk land, er allerede i EU. 50 pct. af dets indbyggere er muslimer.”

Kommentar:

Al-Qadhafis demografiske oplysninger er fuldkommen korrekte. De underdriver endog europæernes trængte situation, idet han undlader at oplyse, at europæerne ikke længere reproducerer sig selv. Med en fødselsrate på ca. 1½, bliver hver ny generation af europæere 25 % mindre end den foregående.

Aftenlandet er på vej mod nattemørket.

Kilde: Memri-TV: http://www.memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1121#

talerne fra Folkefesterne 2014-2018