28.04.2006

Kommunistisk rådgiver:

Forfatter: G. Johnsen

Respekt for ytringsfrihed og menneskerettigheder skader Danmarks image

Ifølge nyheder fra DR1 råder Jesper Højbjerg Christensen udenrigsministeren til at smide H.C.Andersen og alt puttenutte æventyragtigt ud af landet. Væk med den lille havfrue og prinsesser og tinsoldater!

Det er forældet og til mere skade end gavn, siger han, - det skader Danmarks image i udlandet, ikke mindst efter balladen med Muhammedtegningerne. ”Det bekräfter kun, at vi er en indadvendt og selvfed nation, og det er ikke heldigt lige nu, hvor der bliver rejst tvivl om, hvorvidt vi forstår at opføre os som verdensborgere med respekt for andre kulturer og traditioner”.

Sikke en islamslesk svada!

Højbjerg Christensen er direktør for Advice Ledelses- og Kommunikationsrådgivning A/S.
Udenrigsministeren kan nok behøve rådgiving, så svag han er. (Man bør satse på de stærke, har Højbjerg sagt).
Men om Højbjerg er den rigtige rådgiver er jo spørgsmålet.

Jesper Højbjerg Christensen hører til de kommunistbegejstrede 68´ere, som dyrkede de sovjetstøttede fredsbevægelser. Han blev magister i litteraturvidenskab og dansk og havnede i reklamebranchen, og nu er han så direktør, en titel som ikke i sig selv borger for noget. Svadaen bekræfter, at de flokdyr, der gik med i kommunismen, nu med samme kærlighed tilslutter sig en anden diktatorisk ideologi, nemlig islam.

(Kilde: DR1 nyheder 28/4)

Liberalfacismen>>>

DANSK KULTUR I KORTE TRÆK>>>