31.03.2017

Frankrigs dødsspiral

Forfatter:

Gatestone:

Ifølge "Gayssot-loven", der blev vedtaget i 1990, er "enhver diskrimination på grund af etnicitet, race eller religion forbudt". Loven er siden da blevet brugt til at kriminalisere enhver kritik af arabisk og afrikansk lovovertrædelse, kritisk stillingtagen til indvandring fra den muslimske verden og enhver negativ analyse af islam. Mange skribenter er blevet idømt bøder, og de fleste "politisk ukorrekte" bøger om disse emner er forsvundet fra boghandlernes hylder.

Den franske regering indskærpede over for medierne, at de skulle overholde "Gayssot-loven". Regeringen ville også have lærebøger i historiefaget skrevet om, så de inkluderer kapitler om de forbrydelser, som Vesten har begået mod muslimer, og om islams "væsentlige bidrag" til menneskeheden. Alle lærebøger i historie er "islamisk korrekte".

På hospitaler kræver muslimer i stigende grad at blive behandlet af en muslimsk læge, og de nægter at lade deres kone blive behandlet af en mandlig læge.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.