06.01.2017

Pas godt på Danmark

Forfatter:

Demonstration for ytringsfrihed og imod den snigende islamisering af Danmark og Vesten 7/1 kl. 13:00 ved Den tyske Ambassade, Stockholmsgade 57, 2100 Kbh. Ø

For Frihed fejrer 2 års jubilæum på lørdag. Hele 2 år har vi kæmpet for ytringsfriheden og imod islamiseringen af Danmark. I sol har vi gået, i øsregn har vi gået, trods AFA modstand har vi gået. Selvom egentlig de fleste af os nok hellere vil noget andet. Men sagen er for vigtig til ikke at gøre noget - vi viser vores modstand for det er nu det gælder. Nicolai Sennels, stifteren af For Frihed, starter vores fejring ved at gi’ Merkel, hovedarkitekten bag miseren, en yderst velfortjent opsang foran den tyske ambassade før vi drager videre på vores optog hvor vi kommer til at høre yderligere gode taler på vejen.

Vel mødt patrioter, det er et nyt år og der bliver "kamp" til stregen imod islam og imod undermineringen af vores samfund, vores værdier, vores ytringsfrihed og vores tryghed - alt det som nu er under press.

Det er op af sofaen og kom med.

Talere: Nicolai Sennels, Søren Krarup og Susanne Stoustrup Nygaard

Bestil bøger her - fra