24.08.2016

Dansk Flygtningehjælp:

Forfatter: Red.

Migranterne skal sendes hjem

"Europa er nødt til at smække porten i for fattige migranter, siger Dansk Flygtningehjælps chef, Andreas Kamm: ’Vi kan ikke løse uligheden ved at lade alle verdens fattige flytte til Europa".                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Kommentar:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Omsider faldt tiøren!

- efter at der er forvoldt enorme skader på det danske samfund: Flygtningehjælpen vil have migranterne sendt hjem.

Kilde: Information

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.