28.08.2016

Vi véd jo, hvem det er, men må ikke sige det

Forfatter: Lars Hedegaard

Sten på sten til landets undergang

Tunge sten fra broer smadrer bilister. Det kan skyldes, at nattens arbejdere lider af posttraumatisk stenfetich. En anden og mere nærliggende mulighed er, at de hader dette samfund og vil umuliggøre dets fortsatte eksistens. Hvor du end går og står, skal du ikke føle dig sikker.

Det her er noget nyt. Vi har tidligere haft segmenter, som af et godt hjerte ville samfundsordenens undergang – revolutionære kommunister og nazister, for at nævne et par eksempler. Ingen af dem fandt på den slags. Ikke engang den tyske besættelsesmagt kunne drømme om det. Rockere og narkokriminelle står heller ikke op midt om natten for at smide betonblokke ned på en kørebane.

Der findes imidlertid en ideologi – jeg tør ikke nævne den her – der beordrer sine tilhængere til at dræbe vantro på så mange overrumplende måder, at de mister orienteringen.

De har allerede gjort politikerne rundtossede. Derfor vil Lars Løkke importere ét hundred tusinde yderlige Danmark-hadere. Og han er ikke tilfreds, før al trafik på motorvejene er indstillet.

Kilde: Lars Hedegaards facebook

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.