22.08.2005

Simon Wiesenthals menneskerettighedscenter undsiger demokratiet

Simon Wiesenthals center har ingen adkomst til den danske udlændingedebat!!

Simon Wiesenthals menneskerrettighedscenter har ingen adkomst til den danske udlændingedebat!!

Ifølge Ritzau har Simon Wiesenthals jødiske menneskerettighedscenter i et brev til kulturminister Brian Mikkelsen udtrykt tilfredshed med, at Radio – og TV-nævnet har lukket Radio Holger efter at stationens ejer Kaj Wilhelmsen har hævdet, at islam og muslimernes tilstedeværelse i Europa og Danmark er årsag til terroren.

Radio Holger og Kaj Wilhelmsen har fået forbud mod at sende de næste tre måneder.

Simon Wiesenthal Centret udtrykker håb om, at radiostationen vil blive lukket definitivt.

I brevet til kulturminister Brian Mikkelsen skriver S.W.-Centret følgende:

”eftersom had er noget, der ikke kan skelnes imellem, så står vi sammen med de muslimske ofre for racisme, ligesom vi forventer af dem, at de vil støtte ofre for antisemitisme i Danmark og andre steder i Europa.”

Centret opfordrer samtidig den danske regering til ”at bruge de nødvendige midler til at sikre, at Radio Holger og enhver efterfølger bliver fjernet fra æteren for altid.”

Til Simon Wiesenthals jødiske menneskerettighedscenter vil jeg stille det spørgsmål.

Med hvilken ret blander Centret sig i, hvad debatten om islams tilstedeværelse i nationalstaten Danmark skal handle om?

Vi har ytringsfrihed i Danmark!!!

Det vil sige, at der er frihed til at oprette lokalradioer, hjemmesider på internettet, foreninger, tidsskrifter o.a.

Her er der bl.a. frihed til at udtrykke den holdning, at et islamisk samfund i Danmark på over 200.000 personer, er en nationalt og folkeligt destabiliserende faktor i en gammel nordisk retsstat .

Det er det, debatten drejer sig om i Danmark i år 2005.

Jeg hører til dem, der mener, at et islamisk samfund i Danmark er noget negativt. Jeg tror ikke på, at det nogensinde bliver til noget positivt. Tværtimod.

Den islamiske kulturkreds bygger på et religiøst totalitært tankesæt og hører derfor ikke hjemme i Europa eller Danmark.

Derfor tillader jeg mig at give udtryk for, at herboende muslimer skal repatrieres til deres respektive hjemlande under ordnede forhold og i overensstemmelse med folkeretten.

Efter at terroren i Europa er taget til, og det viser sig, at den bliver udført af muslimer med bopæl i Europa, er det nærliggende at hævde, at Europas sikkerhed i fremtiden kræver en repatriering af muslimerne.

Det har intet med had eller racisme at gøre, men er et nødvendig realpolitisk ræsonnement !!

I denne debat har Simon Wiesenthals jødiske menneskerettighedscenter intet – absolut intet - at skulle have sagt.

Det er et indre dansk anliggende!!!

Kilde: Ritzau den 19. august 2005.

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.