05.08.2005

Radio Holger

Forfatter: Harry Vinter

Kritiker af indvandringen skal bringes til tavshed

På den københavnske radiostation Radio Holger udtalte Kaj Vilhelmsen - indvandringsmodstander gennem mange år - for et par uger siden, at den muhamedanske terror kun kan forhindres ved enten at fordrive alle fremmede muhamedanere fra Vesteuropa, så de ikke kan komme til at lægge bomber - eller at udrydde de fanatiske muhamedanere, det vil sige at slå en betydelig del af de muhamedanske indvandrere ihjel.

Det har – forudsigeligt – fået herboende muhamedanere til at himle op om ”racisme”, - selvom muhamedanere ikke udgør en race. Der findes endog gammeldanskere, som har ladet sig fascinere af denne voldsideologi.

Kaj Vilhelmsens udtalelse indeholder ingen opfordring til vold. Den indeholder blot en nøgtern konstatering: at tilstedeværelsen af millioner af muhamedanere gør det umuligt at forhindre muhamedansk terror; terroren kan kun standses ved at bringe den muhamedanske tilstedeværesle til ophør.

Kaj Vilhelmsens udtalelse skal således ses som en kritik af de seneste 30 års udlændingepolitik.

Men de politikere, som har påført befolkningen de endeløse lidelser, vil aldrig erkende egen skyld - endsige rette op på fejltagelserne. De vil langt hellere bruge energi på at lukke munden på de modige mennesker, som vover at tale magten imod og advare mod konsekvenserne af den uansvarlige udlændingepolitik.

Derfor har Mogens Glistrup flere gange siddet indespærret, og derfor skal Kaj Vilhelmsen nu bringes til tavshed.

Kilde: Berlingske Tidende, 30/7 2005

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.