27.04.2005

Muslimer vil slå ihjel - igen

Forfatter: Sth. rapportør

Denne gang er det en norsk præst, som har vækket muslimernes konstante forurettethed

Sangerinden Carolas exmand, den norske prædikant Runar Søgaard fra Stockholms Karisma Center, prædikede den 20. marts i Filadelfiakirken i Stockholm. Han vejede ikke sine ord på guldvægt. Ifølge Aftonbladet udtalte han bl. a.: ”Muhammed, han er ingen Gud. Han var en forvirret pædofil”.

”Flammeprædiken, svovltaler”, skrev en avis i Nordland. Og så brød helvedet løs over hans hoved.

Han fik dødstrusler fra medlemmer af extremistbevægelsen Al Ansar Shariah i London, som ledes af imamen Abu Hamza al-Masri. Denne har ifølge det britiske politi noget samarbejde med al-Qaida.

”Det er en muslimsk pligt at slukke denne vantros liv”, skrev en muhammedaner, Abu Usama el-Swede, på internet. Rimeligvis en svensk konvertit fra Gøteborg. Han opgav adressen på Karisma Centret og viste billede af Osama bin Laden med automatvåben.

En islamisk fundamentalist sagde til Expressen at han var parat til at tage livet af prædikanten: ”Selvom han er beskyttet af politiet, skal jeg skyde ham!”

I tilslutning til fredagsbønnen i Stockholm 22/4 holdt en gruppe muhammedanere, som SÄPO anser for Osama bin Ladens mænd, møde om Søgaard-sagen. Lederen af gruppen sagde bagefter til Expressen, at de havde spurgt muhammedanere i andre lande til råds om Runars skæbne. Svaret var et såkaldt fatwa og det lød på, at Runar kun kan tilgives på ét vilkår, nemlig at han omvender sig til islam!

Et fatwa gør det legitimt for islamister at begå mord. Gruppen bestod efter sigende af 25 bevæbnede mænd, som er parate til at føre ”hellig krig” og eventuelt tilbringe resten af livet i fængsel, når bare de kan få ram på Runar.

Imamen Abd al Haqq Kielan i Sverige fandt det ”ynkeligt at udnytte prædikestolen til at sprede had og angribe andre menneskers tro i stedet for at arbejde for fred på jorden”.

Runar forsøgte at trække lidt i land i TV-4 den 22/4. Det var jo ikke var ment sådan, men sådan...  Men han frygter med god grund for sit liv og har fået politibeskyttelse.

Hassan Moussa, som er talsmand for Sveriges imamråd, kræver at Runars udtalelse bringes for en svensk domstol. Sveriges muhammedanere føler sig uretfærdigt behandlede, ofre for en ”korstogsmentalitet, som ikke hører hjemme i et civiliseret samfund”. Og det netop på et tidspunkt, da den ”muslimske verden forbereder sig på at fejre Muhammeds fødselsdag, kærlighedens og fredens profet, renhedens og ægthedens profet, menneskernes og kvindernes befrier, frihedens, retfærdighedens og broderskabets profet”....”Ja vist elskede profeten Muhammed børn. Han gav dem sine rettigheder: ret til et smukt navn, ret til en respektabel mor og far, retten til at blive ammed – helst i to år, retten til at blive taget hånd om følelses- og sundhedsmæssigt, kundskabsmæssigt og intellektuelt. Muhammed lærte forældre, at de ikke skulle slå deres børn. Han anså, at incest og overgreb mod mindreårige børn er en psykologisk sygdom, som kræver medicinering og en streng straf. Hvordan kan man påstå, at den, der har lært menneskeheden disse principper over for børn, skulle have begået disse forbrydelser (d.v.s. pædofili)?”

”Desværre findes der mennesker, som misbruger ytringsfriheden....”

Men: Runars udtalelse er ”utilgivelig”....., og ”vi får ikke ro, før dette problem er juridisk undersøgt”...

”Vi vil ikke nedvurdere andre religioner. Hvorfor? For vi har lært af denne samme profet, Muhammed, at respektere andres trosopfattelse”....

etc. etc.

Moussas lange retirader er antagelig mere beregnet på muhammedanerne selv end på vantro skandinaver, som for længst har set beviser på naturen af budskabet fra ”kærlighedens og fredens profet, renhedens og ægthedens profet, menneskernes og kvindernes befrier, frihedens, retfærdighedens og broderskabets profet”.

Kilder vedr. Muhammeds forhold:

Volume 7, Book 62, Number 64, Sahih Bukhari [autoritativ Islamisk kilde]: Narrated 'Aisha: that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e. till his death).

Anden og mere udførlig dokumentation findes på: “Mohammad The Pedophile”, iranske kvinders hjemmeside: http://www.homa.org/Details.asp?ContentID=2137352728&TOCID=2083225348

Bestil bøger her - fra
Den Danske Forening