06.01.2012

Karen Hækkerup vil ikke vide

Forfatter: Harry Vinter

- hun vil hellere være forbavset

Karen Hækkerup vil ikke vide - hun vil hellere være forbavset

I september blev  social- og integrationsminister Karen Hækkerup forbavset, da en undersøgelse viste, at hver anden rocker modtager bistandshjælp. (Skive Folkeblad 28/9 2011).

I november blev hun forbavset, da en undersøgelse viste, at unge muslimer er underkastet streng social kontrol – især på det seksuelle område. ”Jeg havde ikke drømt om, at det var så slemt”. (Jyllands-Posten 7/11 2011).

Senest indledte Karen Hækkerup det nye år med at at være forbavset over, at flere og flere indvandrere tildeles førtidspension. (Børsen 2/1 2012)

Nu forholder det sig sådan, at forbavselse altid er konsekvensen af uvidenhed. Hvis man ved, bliver man ikke forbavset. Ovennævnte eksempler afslører, at Karen Hækkerup ved mindre, end de fleste.

Men Karen Hækkerups uvidenhed er åbenbart tilsigtet. Den 5/1 kunne de fleste dagblade, bl.a. Børsen, meddele, at Karen Hækkerup havde aflyst en undersøgelse af befolkningsudviklingen i Danmark i de kommende 40 år. Den blev iværksat af den tidligere regering, da Danmarks Statistik forudsagde en voldsom stigning i antallet af indvandrere fra Afrika og Mellemøsten.

Karen Hækkerup vil ikke vide. Hun vil hellere være forbavset.

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>