19.09.2011

Den Europæiske Kvindeunion

Forfatter: Åse Clausen Bjerg

Nu har vi stået i over 20 år og banket på den samme dør, der ikke vil lukke op, og vi fortsætter med at banke. Ideerne til, hvordan vi skal løse integrationsproblemet er yderst konventionelle og gentager sig selv. Det er som om nye ideer ikke kan annammes.
Men nu har vi altså fået en lidt utraditionel ide. Vi mener nemlig, at problemerne skal løses ved at vi påpeger kvindernes rolle i islam - ikke for at vi skal kæmpe deres kamp, for det kan vi ikke, men for at påvise, hvad islam egentlig står for og at vise, i hvor høj grad vestlige kvinder er truet af det islamiske kvindefjendske syn i hele den vestlige verden. Vi må ikke diskriminere, siger de, og alligevel tillader man, at Danmark kaldes et fuckin luder-land. Voldtægt og organiseret bandevoldtægt florerer, men vi hører ikke om den, og kvinder bliver underkastet krænkende tiltale. Vi er nødt til at gøre noget ved det, og derfor opretter vi "Den Europæiske Kvindeunion" med kontakter til hele Europa. I første omgang har vi kontakt til Norge og Italien og regner med at udvide snarest.
Vi søger til en dansk styrelse nogle modige og stærke kvinder, der tør stå frem og som kan sprog. Henvendelser kan ske til Åse Clausen Bjerg.    E-mail: clausenbjerg@gmail.com

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>