20.01.2011

Forfatter: Red

Facebook-gruppe opfordrer til protest ved Den Sorte Diamant

Demonstration imod Hizb ut-Tahrir

Fredag den 21. januar kl. 17.30 afholder den ekstreme islamistiske forening Hizb ut-Tahrir et stort anlagt debatmøde i Den Sorte Diamant i København. Her vil de fortsætte deres stræben efter at nå deres erklærede ultimative mål: nedlæggelse af det danske demokrati og indførelse af sharia i Danmark samt oprettelsen af et islamisk kalifat i Europa. I indkaldelsen til arrangementet opfordrer de endog direkte alle muslimer til væbne...t kamp imod de danske soldater i Afghanistan. Så sent som i oktober sidste år samlede denne dybt afstumpede og menneskefjendske forening over 1.000 muslimske medlemmer og tilhængere i Bella Centeret, og de udgør efter vores bedste overbevisning en af de største trusler imod det danske samfund, som vi kender det, vores individuelle frihed, og alt hvad vi i øvrigt har kært.

Har der nogensinde været brug for vores stemme og vores engagement, så er det nu! Modstanden imod Hizb ut-Tahrir og lignende ekstremistiske organisationer er ikke en, vi kan overlade til vore børn og/eller børnebørn, for da kan det meget vel være for sent.

Vi skal vise vores modstand lige nu og her; det er simpelthen vores pligt som frie borgere uanset hvilken politisk eller religiøs baggrund vi har iøvrigt. Vi bærer alle et fælles ansvar for at ytre os og ikke mindst handle, når det er tid til at handle. Nogle ting kan ikke bare ignoreres og ties ihjel. Det forsøgte man også med nazisterne i 1930'erne, og det kom der som bekendt ikke noget godt ud af. Vi kan og må ikke blive ved med at sidde på vores hænder eller gemme os bag skærmen og passivt se til, hvordan politikerne på Christiansborg nøler og ikke tør skride til handling og med én stemme fordømme disse fanatiske mørkemænd. Vi bliver nødt til at vise os og udtrykke vores uenighed og modstand, så politikerne og resten af Danmark kan vågne op, gøre sig deres ansvar som demokratiske borgere bevidst og tage aktivt stilling til de holdninger og handlinger, Hizb ut-Tahrir plæderer for.

Demonstrationen starter kl. 16.30, og finder sted på pladsen foran hovedindgangen til Den Sorte Diamant, Søren Kierkegaards Plads 1, København. Afhængig af tilslutningen vil vi blive stående, i hvert fald indtil selve konferencen starter kl. 17.30. Det kræver ikke det store at deltage ud over at møde op og med vores blotte tilstedeværelse tilkendegive vores afsky imod disse menneskers forkvaklede menneskesyn og deres forfærdende planer for det frie og demokratiske land, vore forfædre har været med til at kæmpe for og videregivet til os.

Det er vores store håb, at så mange som muligt vil tage imod denne opfordring til handling og deltage i denne partipolitisk neutrale demonstration, og I må hellere end gerne invitere alle jeres Facebook-bekendtskaber. Jo flere der møder op, desto bedre.

Skulle nogen have lyst til medbringe dannebrogsflag, fakler, protestskilte, "Støt vores soldater"-sløjfer eller lignende, vil det naturligvis være velkomment.

BEMÆRK!
Det skal på det kraftigeste understreges, at alle forsøg på at udnytte demonstrationen til at udbrede racistiske, facistiske, islamistiske, sexistiske eller andre ekstremistiske holdninger ikke er spor velkomne og vil medføre øjeblikkelig bortvisning fra demonstrationen i samarbejde med politiet, der allerede er informeret om dette.

Læs mere: http://www.facebook.com/event.php?eid=165113293535643&ref=ts

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.