07.12.2010

Tvivlsom kulturberigelse

Forfatter: HV

Høj kriminalitet blandt muslimske indvandrere, som opholder sig ulovligt i Danmark

Høj kriminalitet blandt muslimske indvandrere

Således begår palæstinensiske mænd 137 pct. mere kriminalitet end gennemsnittet. Tallet dækker alle forbrydelser, også fartbøder, men det er bl.a. et stort antal voldsforbrydelser, der trækker op.

Også tyrkere, somaliere og pakistanere er cirka dobbelt så kriminelle som gennemsnittet af de mænd, der bor i Danmark.

Og så skal det bemærkes, at det er tallene EFTER at man har foretaget et kunstgreb ved at rense tallene for påståede "socioøkonomiske uligheder".

Integrationsminister Birthe Rønn Hornbech (V) peger på, at en del af palæstinenserne kom ind via en særlov i 1992. "De skulle simpelthen aldrig have været her. Det var afviste asylsøgere. Man skulle aldrig have gennemført den særlov".

Kilde: Jyllands-Posten 7/12 2010

Bemærkning: I 1992 vedtog et flertal bestående af Socialdemokratiet, De Radikale og SF en særlov, som gav 321 afviste palæstinensiske asylansøgere ret til at blive i landet. Særloven er ugyldig, idet folketinget ikke må lovgive i enkeltsager. Det fastslog Højesteret i forbindelse med Tvind-sagen. Palæstinenserne opholder sig derfor i realiteten ulovligt i Danmark.

.

talerne fra Folkefesterne 2014-2018