25.11.2010

The Daily Express´ kampagne til fordel for Storbritanniens udtræden

Forfatter: Anders Bruun Laursen

Støt Storbritanniens udtræden af EU

Nedenfor har I en mulighed for at støtte The Daily Express´ kampagne til fordel for Storbritanniens udtræden af EU http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/213573 - tilsyneladende allerede med enorm tilslutning http://www.express.co.uk/posts/view/213565/Join-our-crusade-to-pull-Britain-out-of-the-EU.

Dette vil ikke få Storbritannien til at udtræde - men det kan vise de selvtilfredse eurokrater, vores utilfredshed med dem. De har netop bevilget sig selv lønforhøjelse på 3.7 % med 6 mdrs. tilbagevirkende kraft http://www.express.co.uk/posts/view/213561/Greedy-Eurocrats-get-3-5-pay-rise i en tid, hvor de pålægger det ene lands borgere efter det andet sparetiltag, der sender mange tusinder ud i arbejdsløshed og fattigdom. Oven i købet med det formål at afskaffe national suverænitet til fordel for et diktatorisk EU, der tilkøber sig al magten ved hjælp af vore skattepenge under navnet redningspakker, der alligevel ikkke løser nogen problemer http://www.openeurope.org.uk/media-centre/pressrelease.aspx?pressreleaseid=152 og her http://www.express.co.uk/posts/view/213369/Ireland-bailout-EU-brings-out-monetary-artillery  ud over at styrke EUs råben op om at få al økonomisk styring (og dermed al magt i EU) samlet under - EU!

Her kan du støtte http://www.dailyexpress.co.uk/web/europecrusade

Her kan du støtte http://www.dailyexpress.co.uk/web/europecrusade