13.09.2010

Du gamla du fria???

Forfatter: Ole Hasselbalch

Hvad i alverden foregår der på den anden side af Sundet?

Du gamla du fria???

Hvad i alverden foregår der på den anden side af Sundet?

På det talmæssige plan er det ikke svært at finde ud af. I JyllandsPosten 12/9 2010 oplyses f.eks. at 30 % af befolkningen i Malmø nu er indvandrere, og at yderligere 10 % har to udenlandske forældre.

På det politiske plan er det heller ikke svært at finde ud af. Samtlige gamle partier er ved at falde over hinanden af iver for at stigmatisere Sverigesdemokraterne, svine dem til og kigge den anden vej, når de overfaldes af rødnazister.

Politikere som statsministerkandidaten Mona Sahlin, hvis moral kun er spiselig for den, der ikke husker, hvad hun har været rodet ind i i tidens løb, er ved at gå til af forargelse.

Er disse mennesker fra forstanden? Er de intellektuelt ude af stand til at se, hvilken ødelæggelse, de er i færd med at trække ned over Sverige?

Nej da. De er ikke dumme. De er bare skrupelløse. Hver eneste af dem ser klart den personlige fordel ved ikke at bryde ud af flokken og risikere selv at blive offer for en hetz som den, der bliver Sverigesdemokraterne til del. De dukker derfor nakken og tager fordelene hjem ved at lade det hele køre. Som lemminger styrter de i retning af afgrunden. For de når den jo nok alligevel ikke i deres tid.

Det er den stinkende, afskyvækkende fejhed, der stikker sit ækle hoved frem.

Føj for F…..

Måske skulle første linje i den svenske nationalsang skrives om.

I dag hedder det: ”Du gamla, du fria, du fjallhöga Nord”.

Men i lyset af, hvem der i dag tegner Sverige, burde det vel egentlig hedde: ”Du gamla, du fega, du fjallhöga Nord”.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.