19.08.2010

Op til Rigsdagsvalget i Sverige

Det er ligegyldigt, hvad politikerne siger

Op til Rigsdagsvalget.

Læst på den Dansk/ Svenske SNAPHANEN i forbindelse med det kommende svenske Rigsdagsvalg.

"Det er ligegyldigt, hvad politikerne siger:

Det er det de gør, der betyder noget. Når ledende kvindelige venstrefløjspolitikere sender deres børn i privatskole, samtidigt med at de prædiker folkeskole, så betyder det noget, som ingen doktor kan spinde væk. Og DF kan sige noget eller lade være, de går frem alligevel, denne gang fra 12, 6 til 15 procent. Søvndal har talt solen sort, men han går tilbage alligevel.

Den dag folk slutter direkte fra deres øjne til stemmesedlen, så er løbet kørt for ethvert spin for en alternativ virkelighed.  Øjnene trumfer ørerne til enhver tid. R og Enhl. Er marginale psykologisk-politiske konstanter af ren eksotisk interesse.

Af samme grund kan Sverigesdemokraterne sagtens få 8-10- 12 procent om en måned. Sahlin og Reinfeldt kan ikke snakke virkeligheden væk, den er det værste vidne imod dem, langt værre en SD.

Den dag hvor svenske socialdemokrater kysser 24 procent, vil komme før eller senere.  Med lidt held, kan det blive i Jytte Gutlands formandstid.”

Poul Vinther Jensen

Kilde: Snaphanen den 17. 8. 2010.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.