15.05.2010

Politiets vigtigste opgave er at beskytte borgerne

..., men sådan er det ikke i Sverige

Ønsker de svenske myndigheder Lars Vilks myrdet???

I broderlandet  Sverige, hvor man i mange år har haft en uansvarlig indvandringspolitik, - men officielt stærkt nødvendigt, og  kulturelt berigende, er freden ved at være forbi.

Der jagtes jøder i Malmø, svenske opponenter imod den førte udlændingepolitik bliver stemplet som racister, fascister og  nazister. Antallet af overfald, røverier, og  voldtægter  af svenske kvinder  er  steget enormt de seneste to årtier.

Men ingen i de politisk korrekte partier gør noget ved den opløsende udvikling. Selv Kong  Gustav  af Sverige, finder den multietniske udvikling nødvendig og  charmerende.

Men virkeligheden, - den er der ingen der kan fornægte.

For få dage siden, blev kunstneren Lars Vilks  groft overfaldet ved en forelæsning på Uppsala Universitet. Her var det en bande totalitære arabiske  islamister, der ikke kunne tåle en kritisk vurdering af profeten Muhammed.

I nat, har ukendte gerningsmænd smadret en rude og hældt benzin ind i Lars Vilks´ hus i Skåne. Herefter er der blevet stukket ild på huset. Lars Vilks var ved en tilfældighed ikke tilstede i huset i går nat, da han overnattede hos en  veninde.

Man stiller spørgsmål, hvordan tør de svenske myndigheder overlade Lars Vilks  til et ubeskyttet hus. Han er jo ”jaget vildt”, og må beskyttes i enhver forstand.

Til denne situation skriver formanden for Trykkefrihedsselskabet Lars Hedegaard følgende på Sapphos Nyhedsbrev.

”Jeg er målløs. Hvordan kan mordbrændere uhindret skaffe sig adgang til Vilks´ hus få dage efter, at kunstneren er blevet overfaldet af en pøbel i Uppsala?

Hvad tænker de dog på i det svenske politi? Og hvad tænker de på i Sveriges politiske  klasse? Mig bekendt har ikke en eneste svensk politiker haft nogen kommentar til overfaldet i Uppsala. Er det i virkeligheden sådan, at de svenske magthavere helst ser Lars Vilks ekspederet ud, således at der bliver sendt en besked til andre, der sår tvivl om den svenske idyl? ”

Kilde: Sappho´s Nyhedsbrev den 15. Maj 2010.

Fremhævelse: PVJ

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.