13.05.2010

Hvad har vi gjort, og hvad gør vi?

Forfatter: ÅCB

Vi kan ikke regne med, at politikerne hjælper os. Vi må klare ærterne selv.

Vi siger, vi har prøvet alt, og ingenting er sket. Det er sikkert rigtigt. I alle tilfælde har vi prøvet alt, hvad der ligger inden for fantasiens rammer, men rammer kan udvides og sprænges. Det er, som vi plejer at sige, kun fantasien, der sætter grænser.
Det forekommer mig, at vi har stået og banket på den samme dør i de sidste 25 år, og denne samme dør har ikke villet lukke sig op. Hvorfor har vi ikke banket på en anden dør?
De forskellige foreninger har hver deres måde at gribe tingene an på, men foredrag for de samme mennesker, som mener det samme, flytter ikke noget i samfundet. Det gør snak og læserbreve heller ikke. De, der læser læserbreve tænker: "Ja det er rigtigt. Det kunne være kommet fra mig" eller også tænker de: "Sikke noget sludder". Der kommer ikke nye holdninger til. De fleste mennesker har valgt side uafhængig af læserbreve og anden snak. De tænker ikke: "Nå, det havde jeg ikke tænkt på. Så må jeg revurdere min opfattelse." De fleste tænker bare: "Nå". Derfor skal der andre boller på suppen.
Vi kan ikke regne med, at politikerne hjælper os. Vi må klare ærterne selv.
Men når EU falder fra hinanden - og noget tyder på, at det kan ske - så må vi have en plan med hensyn til, hvordan vi får muhamedanerne ud af landet, for ideologien, der fik dem ind, ligger i så tilfæde ikke mere i vejen.
Tænk over det - om ikke andet.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.