22.04.2010

Høj grænsebom, tak.

Uffe-mandens vildfarelser

Vor ”ven ” , den stærkt overvurderede fhv. udenrigsminister Uffe Ellemann Jensen, skriver i Berlingske Tidende  den 22/4 2010 om den seneste udvikling i Europa.

Overskriften er: Pest over Europa.

Her kan bl.a. læses følgende:

” Valget i Ungarn gav et nyt eksempel på, at ekstreme højrekræfter vinder frem i Europa: Jobbik-partiet fik næsten hver femte stemme. Det er et højreradikalt parti, som støtter sig til paramilitær uniformeret ”ungarnsk garde”, der trods forbud marcherer rundt i landet og spreder skræk i landets roma-befolkning, som sammen med jøder er Jobbik´s  foretrukne hadeobjekt.”

Denne udvikling, placerer Uffe Ellemann-Jensen på den  økonomiske krise, som har ramt bl.a. Ungarn meget hårdt.

Men det er ikke forklaringen på, at nationale partier vinder frem i Europa.

Årsagen er, at man i EU i princippet har ophævet de nationale grænser, med det resultat, at enhver gangster-gruppe frit kan køre igennem det europæiske kontinent.

Dertil den store islamiske indvandring, som i alt tæller ca 22. millioner personer fra den islamiske kulturkreds. Det har betydet, at mange europæere er blevet fremmede i deres egne bydele. Det gælder især i Frankrig, Italien, Tyskland og Holland.

Det vil europæerne naturligvis ikke finde sig i.

Derfor stemmer man i  stigende grad på partier, der vil  forhindre den stigende og opløsende islamisering af Europa. Så denne udvikling, er på ingen måde nogen ”Pest over Europa”, den er et svar på  de ”gamle” partier laden stå til.

Her er den gode Elleman Jensen et godt eksempel. I hans politiske karriere, har han fra dag 1. stået for en fri liberal indvandring. Det gælder såvel i EU som i Danmark. Med det resultat, at  de europæiske stater, ikke længere har den samme forankring som førhen.

Kilde: Berlingske Tidende. Den 22. April 2010.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.