21.03.2010

”Hjælp til selvhjælp”

Forfatter: OH

”Viking Defense League”

Sådan hed en af de pjecer, Den Danske Forening udsendte for 20 år siden. Den gav anvisninger på, hvordan borgerne kunne organisere sig politisk for at få ændret den vanvittige indvandringspolitik.

I dag har denne vanvidspolitik haft konsekvenser på alle niveauer. En af dem er, at danske børn og unge mobbes i skolerne af tilrejsende fra fjerne lande.

Heroverfor foretager politikerne sig i realiteten ingenting andet end at fortælle, at den slags er komplet uacceptabelt. Og det skal jo nok hjælpe ….

Dette har givet udtrykket ”hjælp til selvhjælp” et nyt perspektiv, og dette perspektiv har Hells Angels – hvis talsmand i anledningen optræder i rødt og hvidt – fået øje på. Når ingen af dem, der skulle have gjort det nødvendige, gjorde, gør eller ser ud til nogen sinde at ville gøre det, der skal til, så må de unge jo altså hjælpe sig selv. Hvad er da mere naturligt end at oprette en ”Viking Defense League” for dem?

Det er ufatteligt, at politikerne ikke har forudset en udvikling i denne retning, som Den Danske Forening forudsagde for 20 år siden.

”Det er squ på tide vi ægte danskere står sammen og støtter HA.politikerne er jo ligeglade med admindelige menesker som brian eller hans som har et 7-17 job..politiet kan man squ heller ikke regne med efter den nye politi reform.så må man jo søge nye græs gange.og her er svaret HA..de mælder idet mindste klart ud med hvad de mener,så jeg vil med glæde støtte dem med 300kr.i disse tider gælder det jo om at vælge side..det nytter ikke noget at være passiv.det blir det bare være af..”

Ordret kommentar fra en hjemmeside til ”Viking Defense League”

”Efter at politikerne med årtiers sanseløse udlændingepolitik har hældt benzinen ud, har den høje justitsminister altså nu lagt tændstikkerne frem. Vi venter herefter blot på at høre braget.”

Ole Hasselbalch, Berlingske Tidende 22/6 1994

”Hvis landets fremtid skal afhænge af mennesker som Birte Weiss, vil man kunne argumentere til dommedag uden at opnå noget som helst andet end at se Danmark gå tabt. For Birte Weiss giver sig ikke af med at lytte. Hun har nok at gøre med at hælde skidt og møg ud over dem, der som undertegnede argumenterer i stedet for at forberede de håndgribeligheder, hun med sin adfærd legitimerer som den eneste farbare vej.”

Ole Hasselbalch, Berlingske Tidende 21/4 1991

”Modstanden mod indvandringen vil ende i ekstremisme. Nøjagtig som det er sket i de lande, der har haft masseindvandringen længere end os. …

… argumentationens folk (vil) gradvist blive fortrængt fra den politiske scene, og initiativet vil glide over til dem, der anvender helt andre metoder i kampen om retten til landet”

Ole Hasselbalch i Berlingske Tidende 5/9 1991

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.