19.03.2010

Ramadanfamilien

Strategi for nedbrydning af Vesten

Hvis man er af den opfattelse, at Europa skal forblive som hjemsted for frie europæiske borgere, gør man klogt i at  bruge tid på, hvad Det Muslimske Broderskab arbejder for.

Her er Ramadanfamilien helt central:

Den består af de to brødre Hani og Tariq Ramadan , der har været de mest fremtrædende, men  en anden bror Aymen Ramadan er formand for det velhavende center i Rue des Eaux-Vives i Geneve, det er finansieret af Saudi-Arabiens kong Faisal. Resten af bestyrelsen består af familiemedlemmer, Said Ramadans enke Wafa samt de øvrige 3 børn efter Said.

Blandt familiens bekendte, er Yusuf al-Qaradawi :

Han er  en af sunnimuslimernes mest indflydelsesrige lærde i Mellemøsten. Han har i mange år været tilknyttet Det Muslimske Broderskab. Derudover, er han et fremtrædende medlem af Det europæiske Råd for Fatwa og Forskning, der forsøger at komme til at spille en betydelig rolle som øverste retsråd for europæiske muslimer.

Al-Qaradawi har som Ramadan udtalt, at islams endemål er dominans i Europa såvel som i Amerika gennem mission, propaganda og indflydelsesrige pressionsgrupper.

De to, Tariq Ramadan og Al-Qradawi, er ganske enige.

De har begge været centrale personer på et dokument kaldet  ”projektet”. Heri  beskrives en langsigtet 100-årig detaljeret køreplan for islams infiltration og endelige magtovertagelse af Vesten. Dokumentet er udarbejdet i 1982. Muligvis af Said Ramadan, der er far til Tariq.

Dokumentet blev fundet i 2001 under en ransagning af en luksusvilla i Schweitz, tilhørende Youssef Nada. Mangeårig ven af Ramadanfamilien. Han er international leder af the brotherhood og bankdirektør for AI-Taqwabanken, som er sat i forbindelse med islamiske grupper. Denne kreds er magtfuld og har tilsidesat andre muslimske ledere.

Blandt andet den tidligere professor i Gøttingen Bassam Tibi, der gik ind for, at islam i Europa skulle føje sig ind under den europæiske demokratiske og kulturelle tradition, og herigennem tvinge herboende muslimer til et nødvendigt opgør med sharia som politisk lovgivning.

Men den entreprenante islamist Tariq Ramadan og hans totalitære islamofacistiske broderskab gør alt hvad de kan for at bremse denne udvikling. Man kan roligt hævde, at Det Muslimske Broderskab med Tariq Ramadan i spidsen, er en politiks kræftsvulst midt i Europa.!!!

Kilde: ”Mod Mørket” Det Muslimske Broderskab”

Forfatter : Helle Merete Brix (Udgivet af Trykkefrihedsselskabets Bibliotek.)

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.