25.09.2009

De fyldte Barnevogne.!!

Fødselsraten hos muslimerne er alarmerende høj. Hvordan takler vi problemet???

Det  har længe været kendt, i Europa, at  de mange fyldte barnevogne, er en trussel mod den europæiske kulturkreds.

Årsagen er, at  de herboende muslimske familier  er betydeligt større, end en gennemsnitlig  europæiske familie. Det vil om nogle ganske få årtier blive mærkbart i alle europæiske lande, - også i Danmark.

Men det samme er tilfældet i nogle lande i  Afrika

” En kombination af bevidst befolkningseksplosion og store pengeindsprøjtninger fra  udlandet giver den muslimske tro fremgang i Afrika.

Sådan lyder det kontroversielle budskab fra den nyvalgte leder af de 17 millioner  anglikanere  i den afrikanske stat Nigeria. Her er landet delt i næsten to lige store befolkningsgrupper af  muslimer og  kristne, og den kommende ærkebiskop for de anglikanske kristne har på forhånd lagt sig ud med muslimerne.

Ærkebiskop Nicholas Okoh  er netop blevet valgt som afløser for den stærke og magtfulde leder af den anglikanske kirke  Peter Akinola , der snart fylder 70 år og falder dermed for kirkens aldersgrænse.

Med udnævnelsen af den 56-årige  Nicholas Okoh  vil der fremdeles være uro og storm om den øverste leder af den anglikanske kirke i Nigeria.

Tidligere på sommeren kom Nicholas Okoh  i en prædiken i Beckenham i England, med et stærkt angreb på muslimernes  fremfærd på det afrikanske kontinent.

Her sagde den nye ærkebiskop følgende:

”At Afrika er under angreb fra islam, og at muslimer masseproducerer børn, så de er i stand til at overtage  hele samfundet på kontinentet. ” Nicholas Okoh kalder det et ”regulært islamisk angreb”, som finder sted i lande som Uganda, Kenya og Rwanda.

Ifølge The Times, siger N. Okoh bl.a.:

” – De bruger en masse penge, selv i områder hvor de ikke har menigheder. De bygger moskeer, de bygger hospitaler, de bygger alt muligt. De går rundt til afrikanerne og fortæller: ” Kristendommen siger at du kan gifte dig med en kvinde. Vi vil give dig fire”

Det er årsagen til, at der er flere muslimske børn, fortsatte han.

” – Det er den slags evangelisme, som praktiseres.

Masseproduktion. Hvis du har  fire koner, som hver får fire børn, så har du 16 børn, og i løbet af ingen tid vil du have en hel landsby.”

Nicholas Okoh, påstår, at de økonomiske midler kommer fra den arabiske verden, fordi den kristne verden frasiger sig sit ansvar.

Han efterlyser en leder af den kristne verden, men erkender, at der ikke er en leder.

Nicholas Okoh`s  bemærkninger møder kritik fra det britiske muslimske råd.

Et ledende medlem siger til The Times, at de holdninger, som ærkebiskoppen repræsenterer, er ekstremistiske og præget af islamofobi, og at de vil skabe grobund for misforståelser og ekstremisme i såvel Nigeria som i Storbritannien.

Kilde: Kristeligt Dagblad  den 24 september 2009. Bjarne Nørum.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.