10.09.2009

Utilpassede muslimer

Forfatter: Arne von Kappelgaard

Hvorfor hører vi ikke fra de politikere, som skaffede os problemerne på halsen?

I det sidste års tid, har TV-mediet og det skrevne været optaget af utilpassede unge muslimer, der øver hærværk og sætter byen i brand på grund af kedsomhed, men kalder det noget andet. Vi skal lægge øre til utallige skudepisoder med muslimer som deltagere, om pro et contra burka/tørklæde. Og senest om den berettigede rydning af Brorsons kirke og afbrænding af biler i Egedalsvænge.

Nu kan man så spørge, hvor den politisk "korrekte elite" er henne, der de sidste 25-30 år har talt så varmt for "den gensidige berigelse"? Vi blev trynet med "-at en fremmed er en ven du ikke har mødt endnu". Pladderhumanisme.

Hvor er en Elisabeth Arnold, Elsebeth Gerner Nielsen, Birthe Weiss, Mimi Jakobsen, Dorthe Bennedsen og Marianne Jelved henne ??

Hvorfor hører vi intet om denne "berigelse" fra Arne Melchior, Georg Metz, Michael "Tudefjæs" Rothstein, Arne Notkin, Uffe Ellemann-Jensen? Hvor er alle plusordene blevet af ? Dyb dyb tavshed fra det såkaldte politisk korrekte parnas. Et fællestræk ved dem er, at snakketøjet er i orden, sækken med fremmedord fyldt til bristepunktet, fleksibel og altid leveringsdygtig hvad standpunkter angår, og totalt finjusteret til den altid gældende korrekthed.

Hvorfor stiller storbytosserne sig ikke op og skoser de unge utilpassede af muslimsk observans?

Vore politikere og deres medløbere i godhedsindustrien lukker øjnene for, at islam er en religion, der opelsker sine troende til at praktisere had og vold mod anderledes tænkende. De er født med et gen, der gør dem evigt utilpassede, uanset hvor de slår sig ned. De gør hurtigt deres væresteder til en svinesti, råddenskaben og stanken breder sig som en pest til det omkringliggende samfund.

I forhold til muslimerne er mit hjerte forkalket. For fra den side kommer der kun had, ufordragelighed, trusler mod anderledes tænkende, samt deres ustandselige krævementalitet overfor et samfund, som de dybest set foragter. De er Europas betændte blindtarm, en matastase på Europas kristne samfund.

Vi ved at et fjeld kan sprænges og tvinges kan en elv, men aldrig kan et folk forgå, der ikke vil det selv.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.