10.09.2009

Et kapløb mod det demografiske ur!!

Muslimerne vil være i flertal indenfor overskuelig tid. Tænk over det danskere!!!

I det seneste nummer af  DANSKEREN, anmelder Peter Neerup Buhl en bog  af  journalisten og forfatteren  Arthur Kemp.

Bogens titel er ”The Immigration Invasion. How  Third World Immigration Is  Destroying The First World – And What Must Be Done To Stop It.

Arthur Kemp, skriver bl.a:

”Enhver civilisation, om den  så er hvid, sort , asiatisk, eller aboriginsk,  står og falder med sin befolknings homogenitet, og intet andet. Så snart et samfund mister sin homogenitet, ændres samfundets natur for at afspejle den nye befolknings sammensætning.”

Denne udvikling er i fuld gang rundt om i  Vesteuropa.

I 2008 havde 25% af alle nyfødte i Storbritannien udenlandske mødre. I 2006 havde næsten 20% af alle engelske skolebørn rod i den tredje verden,  - en fordobling af andelen i løbet af et årti.

I 2010, vil europæerne være i mindretal i London. I det seneste årti, har 600.000  hvide London-beboere forladt  byen, og er blevet erstattet af  700.000  ikke-hvide immigranter.

I Bruxelles bliver europæerne i mindretal  allerede i 2009

I Norge, blev der i 2005 født 64.000 børn med to udenlandske forældre , kun 13.800 med forældre af europæisk afstamning. Det betyder, at Oslo vil få  ikke-hvidt  flertal inden for 25 år. Når det gælder sociale ydelser i Norge, modtager tredjeverdensfolk sociale ydelser i relativt ti gange så stor udstrækning som indfødte nordmænd.

Ifølge Arthur Kemp,  er 70%  af de indsatte i de franske fængsler muslimer.

I Malmø, vil der i løbet af et årti være muslimsk flertal. Der er i dag ni gange så mange røverier i forhold til indbyggertal som København.

I Helsinki, hvor blot 2,5 procent af befolkningen er af fremmed herkomst,  tegner disse 2,5% sig for 38%  af alle voldsforbrydelser

Denne udvikling finder sted i verdens  tætteste befolkede område, - nemlig Vesteuropa!!!

Kilde: Boganmeldelse af  Peter Neerup Buhl. Danskeren  Nr. 3 September 2009.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.