07.09.2009

Repatriering, eneste løsning på Islamiseringen .

Burkaforbudet er ved at miste det sidste slør, på grund af holdningsløse politikere.

Dansk Folkeparti er nu det eneste parti i  Folketinget, der går ind for et burka-forbud

Først trak De konservatives leder  Lene Espersen støtten til partiets eget forslag, på grund af kritik fra partiets tillidsfolk. De pæne konservative vælgere, begrunder kritikken med,  at det er i strid med partiets grundlæggende frihedsbegreber

Nu har de fået følgeskab af Socialdemokraterne.

Her er det en påstand om, at et forbud mod  burkaén   i det offentlige rum, vil stride imod Grundloven. Socialdemokraterne vil i stedet fremsætte et forslag om en ændring af straffeloven, der gør det strafbart at tvinge andre til at bære religiøs påklædning.

Det er naiv ønsketænkning, når der er tale om personer fra Den Islamiske Kulturkreds.

Og hvad med sikkerheden!!!

En burka, er et ”fremragende” klædningsstykke, til at forøve terror-sprængninger, bank-kup, o.m.a.? Men det bekymrer åbenbart ikke Socialdemokraterne, eller De Konservative!!

Dermed er Dansk Folkeparti det eneste parti, der står fast på et burka-forbud.

Det er Martin Henriksen fra DF skuffet over. Han udtaler ifølge Ritzau den 6. 9. følgende.

” – det er sådan noget, der får vælgerne til at væmmes ved politik. S og K har forsøgt at foregøgle danskerne, at de står fast i værdi . og kulturdebatten.

Virkeligheden er imidlertid, at de ikke aner, hvad de skal stille op med hverken moskeér, tørklæder eller burkaer. Folketinget kan naturligvis på forskellig vis gribe ind over for islamiseringen af samfundet, og vi agter selvsagt at gøre det inden for rammerne af Grundloven.”

Det er jo meget godt, at Dansk Folkeparti står fast  overfor islamiseringen af Danmark.

Men det er en håbløs kamp Dansk Folkeparti  stiller op imod.

Islamiseringen af Danmark, er i fuld gang.

Selv i de 8 år, hvor Dansk Folkeparti har siddet i en nøgle-stilling overfor ministeriet Fogh Rasmussen, og nu ministeriet Løkke Rasmussen, er antallet af tilrejsende til Danmark fra den islamiske kulturkreds nøjagtig den samme, som tilfældet var under ministeriet Poul. Nyrup Rasmussen. Og tidligere under ministeriet Poul Schlüther.

Det vil fortsætte. Spørgsmålet er, hvor længe Dansk Folkeparti vil affinde sig med disse barske realiteter.

Hvis partiet har det mål, at stoppe islamiseringen af Danmark,  - og det er det partiets vælgere forventer, - så må Dansk Folkeparti til at beskæftige sig med begrebet repatriering.

At det p.t. ikke har den store genklang på Christiansborg,  - ja, det bør ikke afholde Dansk Folkeparti fra at fremsætte disse nødvendige tiltag.

Gør Dansk Folkeparti ikke det, så er alle øvrige partikulære forslag, såsom Burka-forbud  o.a. ganske ligegyldige.

Islamiseringen, vil fremdeles blive en del af den danske hverdag.

Ifølge jp.dk. / TV 2 News, har en kvinde iført niqab  (er en burkalignende heldragt, hvor der kun er en sprække til øjnene) vidnet i en straffesag i Østre Landsret den 7. August.

I retssalen identificerede kvinden sig med sit kørekort og lod derefter en af de kvindelige dommere se sit ansigt. Dommeren kunne herefter bekræfte, at kvinden var den, hun gav sig ud for at være. Denne kurs vil fortsætte i alle samfundsmæssige sammenhæng.

Medmindre danske politikere erkender hvor dybt islamiseringen  vil forandre det Kristne/sekulære  Danmark. Er dét Danmark, Vi som danske, vil overlade til vore børn og børnebørn?

Kilde:

Kristeligt Dagblad/TV 2 News/ jp.dk. den 5. September 2009. Marie Louise Bruun Jørgensen.

Fremhævelse:PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.