21.08.2009

Fruen på Hagenskov.

Britta Schall synes totalt ligeglad med Danmarks fremmedgørelse

I forbindelse med statsminister Lars Løkke Rasmussen´s  beslutning om at nedsætte et burka-udvalg,  har der været en del kritik fra  flere af Venstre´s  folketingsmedlemmer.

Det kan ikke komme overraskende.

Venstre, er ikke just et parti der går op i  den nationale sammenhængskraft. Det er først og fremmest et ideologisk liberalistisk parti, - der ikke bekymrer sig om, at der på en uge er blevet skudt med skarpt tre steder i landet. Henholdsvis i Vollsmose, Nørrebro, og i går i Tingbjerg –bebyggelsen udenfor København.

I det hele taget, har Venstre ukritisk godtaget multietniseringen  af Danmark, og bekymrer sig ikke over, hvad det på det lange stræk vil komme til at betyde.

Kritikken mod Lars løkke Rasmussen´s  beslutning, har fået en af  multietniserings- fortalerne på banen.

Det er fruen på Hagenskov Gods, Britta Schall Holberg:

Der mener ”  bunden må være nået”.  I en mail til Ritzau skriver Britta Schall Holberg  følgende:

” Mens hundredvis af mennesker bliver arbejdsløse. Mens mange landbrugsbedrifter og andre virksomheder i den grad er på knæene og fra dag til dag søger at overleve.

Mens de unge ikke kan få en praktikplads og alt for få får en uddannelse. Mens regeringen tager tilløb til en finanslov, der for første gang udviser et underskud, næsten af den størrelse, der fik Anker Jørgensens  regering til at kollapse i 82, nedsætter regeringen en  burkakommission”.

Det var perlerne fra Hagenskov Gods.

De problemer B.S.Holberg  opridser i sin mail til Ritzau, er ubetydelige i forhold det multietniske morads, som politikerne de seneste 30 år har rørt sammen til de kommende danske generationer. Her bærer Britta Schall Holberg et stort medansvar.

Kilde: Ekstra Bladet  den 21. August  2009.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.