15.08.2009

Der skydes atter i H.C. Andersens by,

Danskerne har utroligt nok ikke fået nok af problemerne med muslimerne. Så må vi jo også tage konsekvenserne!!!

Justitsministeren er rystet over skuddene  mod  Politiet i Vollsmose. Det er lidt sent, det går op for  en konservativ  minister, at ghettoiseringen  i Danmark  er en realitet, - og at denne udvikling vil fortsætte.

Men det kan måske være lidt svært at forstå for en justitsminister som Brian Mikkelsen, der bor trygt og godt oppe i den bedste del af  Øresunds-området.

Det er det ”islamiske samfund” i samfundet, der blot fortæller at her bestemmer vi.

I denne situation, hjælper det ikke, at man pågriber pistolmændene og dømmer dem. For der står en ny generation parat, og sådan vil det fortsætte. – endda med forøget styrke, fordi det islamiske samfund vokser støt.

Danmark, vil om ganske få år komme til at opleve franske tilstande, med mindre de slappe danske vælgere, kan finde ud af at stille krav til de politikere de stemmer på. Her skal kravet være, at Danmark – ikke  - er en Banegård  for al verden, hvor man blot kan ankomme. Men at Danmark er danskernes land.

Hvis ikke disse krav bliver fremsat, og omsat i politisk handling, vil der komme mange ghetto-bebyggelser, overalt i landet.

Ifølge en undersøgelse, som Rambøll har lavet for Morgenavisen Jyllands-Posten, er der ikke udsigt til, at de slappe danske vælgere er begyndt at tænke over konsekvenserne ved den islamiske  indvandring.

Ifølge undersøgelsen, er der kun 15 procent af danskerne, der i dag mener, at flygtninge og indvandrere er det vigtigste politiske tema. I dag siger 31 procent af vælgerne at økonomien er det vigtigste emne. For to år siden var det kun 6,6 procent.

I dag siger 15 procent, at flygtninge og indvandrere er det vigtigste emne. For to år siden var tallet 25 procent.

Kilde: Netavisen 180GRADER den 13. August 2009.

Fremhævelse: PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.