06.08.2009

Den muslimske indvandring!!!

Integrationens langsomme men sikre succes, lever velgående.

Den muslimske indvandring!!!

På internetavisen  180Grader.dk, den 26. April 2009,  var Dagens klumme skrevet af psykologen Nicolai Sennels, der under overskriften  ”Vestens farligste vandrehistorie ” bl.a skrev følgende:

” Som tidligere psykolog i Københavns Kommune har det altid været mig en gåde, at venstrefløjen  og en række borgerlige integrationsministres udokumenterede påstand om integrationens langsomme men sikre succes, lever så velgående.

Denne vandrehistorie har desværre fået samme sandhedsværdi som ordsproget om, at tiden læger alle sår. For det gør tiden jo som bekendt ikke altid:

Her kommer et udpluk fra virkeligheden:

LO og Rockwoolfonden er enige om, at parallelle indvandrersamfund knopskyder i en lang række danske byer. Ifølge Københavns Politi steg andelen af indvandrere blandt ungdomskriminelle i hovedstaden med 20 procent i 2008. 2 generationsindvandrere er næsten dobbelt så kriminelle som generationen før.

Nationalbanken regnede sig sidste år frem til, at  ikke-vestlige  indvandrere i gennemsnit koster den danske stat  2mio. Kroner alene grundet manglende deltagelse på arbejdsmarkedet.

En Catinét –rundspørge viste i 2006, at kun 14 procent af de herboende muslimer  føler sig som danskere og demokrater. Budgettet til socialt arbejde på det urohærgede Nørrebro runder 220 millioner inden jul, og skatteborgerne er allerede blevet varskoet om større udgifter  næste år.

Og en nylig CEPOS-rapport dokumenterer, at muslimer, der er født og opvokset i Danmark, nærer nøjagtig lige så stor modstand mod ytringsfrihed og demokrati som muslimske indvandrere, der er født og opvokset i muslimske lande. ”

Der er barske kendsgerninger, Nicolai Sennels bringer frem her. Dette bedrag, burde jo for længst være et hovedemne i den offentlige debat.

Herom skriver Nicolai Sennels  følgende:

”Trods røde tal på alle bundlinjer forsætter vandrehistorien. Bedraget er desværre godt hjulpet på vej af,  at et kor bestående af kommunalpolitikere og en enkelt  integrationsminister med deres evige sang. ”Det går fremad – send flere penge! ”, forsøger at sikre deres egen eksistensberettigelse ved at sælge os kalorietomme håb om lysere tider.”

Denne situation, er desværre ikke blot her i Danmark.

Overalt i de vesteuropæiske lande, er problemerne med indvandringen fra kulturkredse udenfor den europæiske, blevet en økonomisk og social møllesten om halsen på  især lande i EU-sammenslutningen.

Poul Vinther Jensen

Kilde: Netavisen 180Grader, Klumme af Nicolai Sennels. Den 26. April 2009.

Fremhævelse:PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.