10.03.2009

Durban 2, - en ånds-kravlegård

Turban2 - undskyld Durban2 bør lægges på is af hele Europa.

Som bekendt, handler Durban2-konferencen om, at få sat grænser for, hvad man må udtale sig om, når det gælder religion. Derfor kaldes konferencen  FN´s racisme-konference.

Alene overskriften, burde få sekulære lande til at holde sig langt væk fra denne ånds-kravlegård. Ordet bør altid være frit. Men hvis man truer nogen på liv og førlighed, da må retsstaten naturligvis træde ikraft.

Det sker da også med jævne mellemrum.

At det er blevet misbrugt, når eks.vis kritikere af islam forsøger at stoppe fremspirende antidemokratiske islamiske bevægelsers opfordring til at gennemtvinge fjernelser af kristne symboler i juleudsmykningen i Birmingham. Eller forbud i Vancouver mod offentligt at bringe julesalmer med kristent indhold i medier og reklamer.

Ja, det har sin årsag i slappe politikere i Vesten.

I Danmark, har der også alt for længe været en angst for at sætte antidemokratiske islamiske bevægelser på plads, når man der opfordrer til vold, som det skete ved Israel-demonstrationen på Rådhuspladsen i København for kort tid siden.

Går man længere tilbage, er der endnu en sag, der aldrig har fået nogen konsekvens:

I 1997, anmeldte Ekstra Bladet redaktionen bag det danske islamiske blad Khilafa til Justitsministeriet, men intet sker.

Det islamiske blad for danske islamiske studerende skriver bl.a. med udgangspunkt i Koranen:

"Det er udelukkende sådan vort forhold til jøderne skal være fjendskab, ufred, unormalisering, bekæmpelse og drab af dem, indtil vi har udslettet deres rødder." og "Hvad er der i vejen med disse regenter, som med savl om mundene slutter fred med disse jøder, som svinenes og abernes brødre."

Kilde:Islamisk Lov, Sharia. Chris Hinrichsen

Fremhævelse:PVJ.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.