15.10.2008

To artikler om Dhimmi-Sverige

Forfatter: Keld Anthony

Også for en dansker er det forfærdende at læse, hvor direkte dumme svenskerne er med hensyn til indvandring

Sent: Tuesday, October 14, 2008 11:51 AM
Subject: To fantastisk afslörende artikler i noget, der vel svarer til Statstidende i Danmark

- om Sveriges indvandring. Vigtig läsning også for os andre.
Ligger også på min blog SPYDPIGEN    http://spydet.blogspot.com

Indvandrere skal redde os

I Sveriges politiske nyhedsavis ”Riksdag & Departement” 28/08 får vi under denne overskrift at vide, at ”indvandringen må stige fra 20.000 til 300.000 per år, hvis svensk velfærd skal fortsætte på dagens nivau i henhold til en rapport fra SCB (Statistisk Central Burau).”
De 300.000 per år gælder indvandring omkring år 2030.
Til den tid burde jo børnebørn og oldebørn til dem, der allerede er her være i arbejdsalder og kunne arbejde. Eller...? Med ca. 7-10 børn per indvandrerfamilie burde der jo findes en vis arbejdskraftsreserve her. Kan man synes.

Den svenske politiker Sven Otto Littorin (fra Moderaterne) siger om denne ”udvikling”: ”Vi må gøre flere ting samtidigt og grave dér, hvor vi står. Flere af de indvandrere, som allerede bor her må i arbejde. Det handler om 100.000 personer bare det.”  Ja, netop! Hvorfor er de ikke allerede i arbejde i dag? Måske findes der ikke noget arbejde i disse ondtvarslende tider?

”Hvis vi kan få invalidiserede personer til at arbejde mere, så betyder det meget. Dessuden må vi arbejde længere, inden vi går i pension.”  ”Invalidiserede personer??” Hvem mener Littorin?
Indvandrerne? Alle arbejdsugidelige (sic) unge? Eller hvem?

Og naturligvis – vi som har rundet de 65 må arbejde, til vi ramler. Det bliver jo billiger på den måde!

Inger-Siv Mattson

Svensk Sprog for svært til integration.

Sådan hedder en anden artikel i samme avis som foregående (”Riksdag & Departement”).
”Hvis Sverige skal lykkes med integrationen af indvandrere må engelsk anvendes som overgangssprog”, hævder Georges Lemaitre, emigrationsexpert ved afdelingen for arbejdsmarked og sociale spørgsmål i OECD (International Organisation for Economic Co-operation and Development).

Sverige ligger ifølge OECD dårligt med hensyn til integration. ”En jævnføring mellem syv vesteuropæiske lande angående 3-landes indvandreres fodfæste på arbejdsmarkedet viser, at Sverige ligger i bunden både med hensyn til sysselsætningsgrad og antal arbejdsløse.
Frankrig, Holland, Norge, Danmark, Storbritannien har lavere andel arbejdsløse indvandrere. Allerbedst er Spanien, det eneste land, hvor 3-landes indvandrere har mere arbejde end landets egne indfødte.”  Spanierne jubler rimeligvis over, at udlændingene får arbejde, men ikke spanierne selv.
Udlændingene udgør 12-13 procent - eller om man vil 5 millioner - af Spaniens befolkning. I 2007 tog Spanien imod 180.000 arbejdskraftsindvandrere. I år er arbejdsløsheden på 10,4 %. I 2009 beregnes den til at være på 12,5 %, men en del forudser 15 %.

De som nu bliver arbejdsløse i Spanien må tage imod 40-60% fra A-kassen plus løfte om ikke at vende tilbage de næste 3 år.

”Den største anledning til forskellen mellem Sverige og de andre lande er ifølge OECD sammensætningen af indvandrerne. Mens næsten 40 % af indvandrerne til Storbrittanien er arbejdskraftsind-vandrere udgør denne type indvandrere i Sverige bare et par % af indvandrerne i Sverige. Indvandringen i Sverige består til 2/3 af familiesammenføring og 1/3 af humanitær anledning.”
Hvilken overrasskelse!!! Vi tager med andre ord imod gøgeunger, parasitter – velfærdskarrieremagere, de arbejdssky, de uanpasselige, som kommer hertil for at opnå livslang forsørgelse på skatteborgernes bekostning. Er det ikke det, vi hele tiden har sagt!!!

”Den extremt lave andel af arbejdskraftsindvandrere gør Sverige unik I Vestverdenen”, sagde Lemaitre ved en integrationskonference i Stockholm, arrangeret af det statslige Globaliseringsråd.

Og ud fra dette slutter politikerne, Svensk erhvervsliv m.fl. den konklusion, at nu må vi have arbejdskraftsindvandring for at forsørge dem, vi allerede har importeret! I 2006 sagde politikeren, den ”ivrige bæver”* Maud Olofsson, at ”vi må have 90.000 arbejdskraftsindvandrere om året. Det er netop så mange arbejdsjob, som vi har mulighed for at udtænke.”

Hurra for Maud Olofssons telepatiske formåen. Mit tidligere spørgsmål om denne telepatiske formåen også rakte til at ”udtænke” 90.000 nye boliger per år fik aldrig noget svar.
Tænk engang!

*) En hentydning til en gammel replik af Maud Olofsson: at alle skulle arbejde som ”ivrige bävere”

Skrevet af Inger-Siv Mattson

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.