08.12.2007

Mens Danmark koloniseres:

Forfatter: Arne von Kappelgaard

"Vort fædreland er en tanke. Når tanken ikke længere tænkes, eksisterer fædrelandet ikke længere"

Vi hører gang på gang politikere sige, at vi altid har haft indvandring til Danmark. Sådanne udtalelser viser, at de fleste "politiske ringvrag" ikke ved, hvad de snakker om.

Vi modtog i 1516/1521 ca. 200 arbejdssomme hollandske familier (bønder), der slog sig ned i Store Magleby på Amager. Vi modtog forfulgte franske huguenotter (fortrinsvis håndværkere) i 1600-tallet, vi gav husly til jøder i Glückstadt (1622) i Fredericia, Fåborg og København (1678), samt til de forfulgte "brødre" og "søstre" (Hernhutter) i brødremenigheden i Christiansfeld (1773) og de såkaldte "Kartoffeltyskere" i Jylland (1759/60). Seneste eksempler er polakkerne (sæsonarbejdere ved roeoptagning) på Lolland samt ungarerne i 1956.

Vi kan konstatere, at de ovennævnte befolkningsgrupper, der de sidste 500 år er kommet til Danmark, skabte ikke parallelsamfund, men giftede sig med de lokale danskere, de blev assimileret og krævede ikke konstant ind på værtslandets bekostning. I modsætning til muslimerne fik de hænderne op af lommen og armene ud fra kroppen, og blev et vigtigt bidrag til det danske samfund. De var med til at bygge det velfærdssamfund og demokrati op, som vi har i dag, og som muslimerne så gerne vil erstatte med tyranni og sharia lovgivning. Vi må konstatere, at muslimerne er lig med ufred, knyttede næver, agressivitet, trusler, råben og skrigen, krævementalitet, ufordragelighed og krigsligende tilstande. De ligger altid i splid med deres omgivelser. De ligger på lur for at destabilisere vores vestlige samfundsstruktur på ægte gøgeungemaner. Har man set fred og frihed, fordragelighed og demokrati hvor muslimerne råder ? Nej.

I de sidste 30 år har vi mistet mere af Danmark end nogensinde før. Vi mistede Skåne, Halland og Blekinge i 1658 og Norge i 1814, en stor del af Sønderjylland i 1864, Island i 1944. Men det er småting mod, hvad vi har tabt i vor egen tid. Vi har nemlig mistet viljen til Danmark, mistet lysten til Danmark. Vi har glemt at være et folk. Vi har ikke mere viljen til at være danske. Det er i viljen, der gør at folket har sin eksistens. En vilje til at forsvare det, man har kært, viljen til til at erkende, at vi er danskere. Som Harald Nielsen en gang så smukt har sagt det: "Vort fædreland er en tanke. Når tanken ikke længere tænkes, eksisterer fædrelandet ikke længere."

Hvis et folk ikke husker sin fortid, mister det sin identitet, og hvis det først sker, er det slut med Danmark som nation.

Vor historieløshed bliver hjulpet gevaldigt på vej af diverse mediefolk, globalister og de kulturradikale, der alle har den ejendommelighed at ville ødelægge deres egen historie.

Danmarkshistorien er tilsyneladende noget, man kun kan ringeagte og smide på lossepladsen. Hvad har de egentlig tænkt sig at sætte i stedet, måske den muslimske trussel kultur, der vil gøre indfødte danskere til såkaldte dhimmi.

For at sætte det lidt i perspektiv. De forfulgte huguenotter udgjorde ca.800 personer, så kom der 7.-8.000 jøder fordelt over mere end 250 år, og roe-polakkerne udgjorde ca.14.000 personer over ca.60 år. Sammenlign så det med hvad der de sidste 30 år er kommet til Danmark, vel at mærke fra en kulturkreds der er os aldeles fremmed, og ligger lysår tilbage i forhold til den nordeuropæiske. Man skønner, at der er op mod 500.000 af fremmed fortrinsvis muslimsk herkomst, se(Tabita Wulff og Lone Nørgaard:) "Storm over Europa. Islam-fred eller trussel?"

Alle pessimistiske forudanelser har desværre holdt stik. Vi kan konstatere, at muslimer er født med et gen, der gør dem uintegrerbare i vestlige samfund. De vil ganske simpelt ikke, så enkelt er det. Rækker man en muslim en hånd, bliver det opfattet som et svaghedstegn, og der bliver så handlet derefter. Godhedsindustriens apostle og storbyidioterne behøver ikke at omskrive deres uvillighed og høje kriminalitet med en masse plusord, den "almindelige" dansker har luret dem.

Et fjeld kan sprænges og tvinges kan en elv, men aldrig kan et folk forgå, der ikke vil det selv.

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.