07.12.2007

Mehmet Necef:

Forfatter: Monokultur/HV

Tolerance og bla, bla, bla

Mehmet Necef, Kultursociolog, Syddansk Universitet udtalte sig i P1 Morgen 4/12 om de mange trusler, som muslimske mænd udslynger mod socialrådgivere med indvadringsbaggrund. Mehmet Necef fortæller blandt andet om egne oplevelser med muslimer, der anser ham for forrædder, hvis han som indvandrer med muslimsk baggrund har kritiseret deres kultur, og han er tydeligvis harm, hvilket understreges, da han kommer med følgende svada:

Altå i mange, mange år har holdning været i Danmark noget i retning af; Nå ja, det er jo deres kultur, det er jo vores kultur ikke også og så længe de ikke så må de jo passe deres egen kultur, jeg er jo tolerant og så må jeg passe min egen kultur altså sådan er det bare, det er tolerance og bla. bla.

Og det går altså ikke! Vi kan ikke bare sidde og sige det er deres kultur, det er vores kultur for disse mennesker lever altså ikke i Muslimistan et eller andet sted langt væk fra Danmark.

Camre blev meget kritiseret for på Dansk Folkepartis Landsmøde at sig “muslimer skal bo i muslimland!”, hvor det altså retteligt hedder Muslimistan.

Kilde:  http://monokultur.dk/2007/12/07/mehmet-necef-laver-en-camre-direkte-i-p1/

Kommentar: Det hedder ikke Muslimistan, men Muhamedanien!

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.