13.10.2007

Forfatter: The Infidel

Muslimernes gradvise landovertagelse

Et sted i Sverige

Den Danske Forening har forudsagt det længe. Nedenstående er en beretning fra et sted i Sverige, hvor muslimerne har magten. Det kan forudses, at der vil blive flere og flere af den slags lokaliteter, og at disse gradvis vil flyde sammen i større områder, som i sidste ende ...

... Imedens snakker politikerne og snakker og snakker og snakker og snakker og ...

Muslimerne i den muslimske bydel Ronna i Södertälje sydvest for Stockholm hader hende, den nu 19 årige pige som den 11. september 2005 på trods af tidligere advarsler og fysiske afstraffelser alligevel bevægede sig ind i Ronna. Hun blev mishandlet af de muslimer, der behersker området, og grædende ringede hun efter sin far Tony. Da denne ankom, gik muslimerne også til angreb på ham, hvorfor han ringede efter politiet. Stemningen blev endnu mere faretruende, da politiet ankom, og det var umuligt at optage en anmeldelse på stedet, hvorfor Tony og hans datter tog med politiet til politigården for at fortsætte anmeldelsen. Nogle af de ophidsede muslimer blev også anholdt og taget med til politigården.

Kl. blev 23.23 - et tidspunkt, der er værd at huske for fremtiden. Da åbnede muslimerne nemlig ild mod politigården med bl.a. Kalasjnikov automatvåben (AK 47).

Forinden havde der udviklet sig voldsomme uroligheder i Ronna. Muslimerne var meget ophidsede over, at politiet blandede sig i afstraffelsen af en vantro svensk "luder".

Det sker nu regelmæssigt i Sverige, at muslimerne åbner ild mod politifolk i Södertälje. Det skete bl.a. den 21. september 2007 og også nogle dage forinden.

Tony og hans datter blev efter urolighederne den 11. september 2005 truet på livet adskillige gange, og natten til den 1. oktober 2005 satte muslimerne ild til Tonys bil.

Tre svenske politifolk blev i øvrigt straffet med store bøder, fordi de den 31. oktober 2005 ved anholdelsen af nogle af de muslimske militser havde brugt lidt for meget vold. At de tre politifolk havde det skidt, efter at de muslimske militser i området havde åbnet ild med Kalasjnikov AK 47 mod deres kollegaer, tog retten ikke hensyn til.

Ejendomme i området, hvor der bor svenskere, bliver regelmæssigt udsat for mordbrand, og der sættes op sedler med tekster som:

"Alla svenskar borde dödas"

"Död åt alla svennar"

"Död åt alla svennar, blondiner ska dö"

Denne form for muslimsk kærlighed oplevede bl.a. beboerne på Silverstigen i Saltskog den 26. februar 2007.

Den 18. juli 2007 åbnede muslimerne også ild mod en kvinde, der stod i sit køkken. Hun var så heldig at ikke blive ramt. Det er ikke specielt smart af hende at ikke adlyde muslimernes ordre om at flytte væk fra Ronna, når vantro svenskere ikke forstår en "venlig" henstilling. Så er det givetvis nødvendigt at åbne ild ...

En anden dum, vantro svensker kørte ind i Ronna uden af have fået indrejsetilladelse af de muslimske myndigheder. Muslimerne hev ham ud af bilen og skød ham. Mandens kammerat fandt ham liggende i sit eget blod på gaden, og det lykkedes at få ham til hospitalet. Han var heldig, at han overlevede den "ulovlige" indrejse i en muslimsk bystat.

Den 19. december 2005 skød muslimerne en 20-årig vantro svensker i benet. Også han overlevede.

Så heldig var desværre ikke en vantro 20-25 årig svensk mand den 27. september 2007, da tre muslimer åbnede ild mod ham omkring kl. 20 på åben gade i bydelen Geneta i Södertälje.

Jan Karlsen, der er formand for politiforbundet i Sverige, kræver, at politikerne tager afstand fra muslimernes angreb på den svenske retsstat den 11. september 2005. Han måtte imidlertid - meget skuffet - konstatere at politikerne ikke tør sige noget.

I Danmark kan vi stadig demonstrere mod muslimerne uden at blive skudt. At demonstrere mod islamiseringen af Sverige i den muslimske bystat Ronna er lig med selvmord.

Ronna er ikke en by i Mellemøsten - det er en bydel i Sverige!

Svensk politi er i krig i eget land.

Hvor længe vil det kunne klare sig uden militær hjælp?

En dag vil den svenske borgerkrig sprede sig til Danmark.

Lad os nyde freden så længe den varer. Den dag dansk politi må iføre sig hjelme og maskinpistoler, er det for sent.

Kommentar: DDF kan i tilknytning til ovenstående, der stammer fra lokale kilder, oplyse, at der i år ventes ca. 40.000 asylansøgninger i Sverige. For hver én der får opholdstilladelse, kommer der erfaringsmæssigt mindst én pårørende til. Se http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=701139

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.

Læs Danskeren INDSIGT-UDSYN

OPGØRET >>>