06.10.2007

Muslimer med skeletter i skabene

Forfatter: TK

Det "multikulturelle" Tyskland er rystet

Hvad hjertet er fyldt med........!

Det ”multikulturelle” Tyskland er rystet efter den seneste afsløring af kendte muslimers skeletter i skabene.

- I foråret viste det sig, at multikultur-ikonet Ibrahim El-Zayat sandsynligvis er leder af Det Muslimske Broderskab(1) i Tyskland.

- Nu afsløres konvertitten Abu Bakr Rieger, der er redaktør for Islamische Zeitung (IZ) og bestyrelsesmedlem i Det (tyske) Islamiske Råd, som bekendende antisemit, der praler af sine bedstefædres deltagelse i Holocaust.

Abu Bakr Rieger stod ellers til, gennem sit medlemskab af Det (tyske) Islamiske råd, at blive officiel dialogpartner for indenrigsminister Wolfgang Schäubles på en forestående topkonference om islam.

Lavinen rullede, da den tyske blog Politically Incorrect den 16. september kunne offentliggøre en videooptagelse fra 1993/94 med Abu Bakr Rieger. Videoen er optaget i forbindelse med et støttemøde for "Cemaleddin Kaplan, alias Khomenei fra Köln"(2), far til "Muhammed Metin Kaplan, alias Kaliffen af Köln"(3)

Rieger gør på videoen sin entré foran en begejstret forsamling af Kaplans tilhængere. Kort efter at have begyndt sin tale, siger han:

"Som tyrkerne har vi tyskere i fortiden også tit kæmpet for en god sag ... selv om jeg må indrømme, at mine bedstefædre ikke gik helt grundigt nok til værks overfor vor fælles hovedfjende."

Den utvetydige reference til Holocaust som "kamp for en god sag" blev for meget for selv de altid integrationsnaive tyske politikere. Efter Riegers afgang fra sine tillidsposter forleden, udtaler CDUs vicekoalitionsformand, Wolfgang Bosbach:

"Det var en helt nødvendig beslutning.. Det (tyske) Islamiske Råds videre deltagelse i Schaübles topmøde bør gøres afhængig af, hvordan det lykkes for dem indholdsmæssigt at distancere sig fra Riegers antisemitiske udtalelser. Hvordan (og om) samarbejdet videre skal foregå, er indenrigsministeriets afgørelse."

Bosbach har hele tiden opfordret Schäuble til helt at droppe Det (tyske) Islamiske Råds deltagelse i konferencen.

Noter:

1) Det Muslimske Broderskab: Stiftet i Egypten i 1928 af skolelæreren Hasan Al Bana. Blandt dets mest kendte medlemmer kan nævnes Said Qutb, forfatteren til Bogen "Milestones". Han henrettedes 1966 i Egypten.

2) Cemaleddin Kaplan, alias Khomenei fra Köln: (1926-1995) Grundlagde organisationen Kalifatstaat i Köln, efter at have forladt Tyrkiet. Kaplan var medlem af Mille Görus, men forlod denne i vrede over deres, efter hans smag, for slappe metoder. I Tyrkisk presse kendt som; "den sorte stemme." Efterfulgtes af sønnen:

3) Muhammed Metin Kaplan, alias Kalifen af Köln: (1952-) Udvistes i 2004 af Tyskland. Efter gennem mere end et årti at have optrådt med brovtende og intimiderende udtalelser om islams snarlige verdensherredømme, gik han til sidst over stregen og opfordrede direkte til terrorhandlinger og mord på navngivne tyske islamkritikere.

Kilder:

Der Spiegel, 2. oktober 2007