28.10.2021

Den fortsatte forfølgelse af Tommy Robinson

Forfatter:

Den dybe stat mod helten fra arbejderklassen

"Robinson har aldrig opfordret til vold mod anderledes tænkende. Aldrig. Men det er sådan, han fremstilles i medierne. Også i Danmark. I England bliver Robinson straffet for, hvem han er og for, hvad han siger. Mindre for, hvad han faktisk gør. Derfor er Robinson-affærerne et ytringsfrihedsanliggende. De viser, hvilke autoritære metoder, som nominelt demokratiske stater i Vesteuropa nu er indstillet på at tage i anvendelse for at knægte folkelig kritik af det multikulturelle samfunds brutale konsekvenser. Sammenligningen mellem Tommy Robinson og Louis Pio er helt berettiget.

En bitter livsdrik har engelske myndigheder skænket Tommy Robinson. Hans familieliv, hans økonomi, hans arbejde og hans tilværelse er ødelagt af myndighederne. Og af mediemagten. Spørgsmålet er kun, hvornår målet er fyldt?"

Læs mere her >>>

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.