09.10.2021

IS-kvinders glæde over voldtægt af sexslaver

Forfatter:

Den slags mennesker bør forbydes at have noget med børn at gøre

IS-kvindernes glæde over voldtægt af yazidi-piger

”Seeham Haji Khudayda, en 22-årig Yazidi-kvinde fra det nordlige Sinjar, blev solgt syv gange under hendes ISIS-fangenskab. Ligesom løsøre blev hun overført fra den ene ISIS -kriger til den næste. Hun blev voldtaget næsten dagligt. Nogle gange blev hun gruppevoldtaget af sin ejers vagter. Men af ​​alle de overgreb, hun blev udsat for, var det, der mest forargede hende, de kvinder, der var medskyldige i det - og som deltog direkte i hendes voldtægt.

Ud over at blive voldtaget blev tilfangetagne yazidi -kvinder tvunget til at arbejde som husholdere for ISIS -familier. IS-krigeres koner og børn deltog ofte i verbalt og fysisk misbrug af yazidier, ifølge beretninger fra overlevende, jeg talte med i Dohuk. For Seeham og mindst en anden overlevende Yazidi, jeg talte med, som bad om ikke at blive navngivet, gik medvirken endnu længere.

Den anden ISIS -kriger, der købte Seeham, havde en kone, der hjalp ham med at voldtage Seeham. Konen ville holde Seehams arme og ben fast, lægge makeup og klæde hende på i lækkert undertøj som forberedelse til sin mand. Hun ville forberede Seeham til voldtægt og syntes endda at få glæde af den modbydelige forberedelse, huskede Seeham, da hendes brune øjne vældede af vrede tårer.”

Læs hele beretningen her >>>

Kommentar: Den slags mennesker bør forbydes på nogen måde at medvirke til børneopdragelse.

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.