27.01.2007

DR-tv er ude i ren propaganda mod regeringen

Forfatter: Anne Kundsen

Fremragende og modig artikel i Weekendavisen

Anne Kundsen skriver i Weekendavisen Nr. 04, 26. januar - 1. februar 2007 blandt andet:

Danmarks Radios TV har et projekt. Det gælder om at miskreditere forsvarsministeren, chikanere statsministeren og om muligt vælte regeringen og skaffe Socialdemokraterne tilbage på rette plads – ved roret. Til den ende har man blandt andet fået lavet en dokumentarudsendelse om Afghanistan, der ikke bare er klippet som en klassisk propagandafilm, hvor man ubegrundet glider fra ét sæt begivenheder til et andet under foregivende af, at de har noget med hinanden at gøre, men som også har forfalsket interviews, skamløst løjet interviewpersoner op i ansigtet for rullende kamera og omhyggeligt undladt at tale med øjenvidner, der kunne bestride udsendelsens tese: at danske soldater i 2002 udleverede en gruppe afghanske fanger til tortur i en amerikansk fangelejr.

....................

Til skændsel for kanalen har en udenlandsk ejet, annoncefinansieret gratisavis, Nyhedsavisen, dokumenteret, at DR har svindlet med sine interviews.
....................

Bedste bud på, hvad DR kan have tænkt, da man lagde sin strategi for at vælte regeringen, er nok, at stationen ikke bare er storhedsvanvittig, hvad byggeri angår. Man har fået bildt sig ind, at man selv kan bestemme, hvad der er sandt. Har vi ikke snart fået nok for vore penge?

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>