15.01.2007

POLITISK VOLD I DANMARK

Forfatter: Ole Gerstrøm

Hjernedøde skabsmuslimer mener, at de skal bestemme, hvad der holdes møde om!!!

SIAD – Stop Islamiseringen Af Danmark – holdt et  fredeligt møde i Valby Medborgerhus med ca. 30 deltagere. Formanden Anders Gravers deltog. SIAD er et politisk parti, der søger opstilling til Folketinget. Det var lørdag den 13. januar 2006.

Lige før kl. 15 blev man afbrudt af omkring 8 hætteklædte autonomtyper fra islam-lobbyen, som forsøgte at bryde ind i lokalet, kastede med flasker og angreb mødedeltagerne med splintrede flasker. ”I skal slås ihjel, I svin, I skal dø, I svin',” blev der råbt. Tre mødedeltagere blev såret, og fik flænger på halsen.

Autonomtyperne blev hurtigt drevet på flugt af mødedeltagere som forsvarede sig med stole. Politi og ambulance blev tilkaldt. De sårede ønskede ikke at blive kørt på hospitalet, men ambulancefolkene insisterede på at foretage sårbehandlingen på stedet, da der var dybe snitsår. Gulvet flød med blod og glasskår.

Voldsmændene blev fulgt af nyhedsfolk fra Local Eyes, som åbenbart var orienteret om angrebet på forhånd. De fulgte efter mødedeltagerne ned i kantinen, og fortsatte med at fotografere. Udenfor stod også en mand, som fotograferede alle, da man forlod stedet. Han tilkendegav dermed åbenbart en hensigt om fortsatte samfundsundergravende aktioner.

I henhold til Straffelovens § 118, er strafferammen for en sådan voldsudøvelse 12 års fængsel (se nedenfor).

Til trods for angrebets grovhed, er det næsten ignoret af pressen. Kun ekstrabladet.dk og den sene Radioavis lørdag aften har nævnt sagen. TV-Avisen og TV2 Nyhederne har ladet censurens tæppe sænke sig.

Og vi husker den opstandelse det har vakt, når autonomtyper hævder, at de er blevet angrebet af såkaldte ”højreekstremister.” Så har TV-Avisen stået på glødende pæle. Det hedder selektiv nyhedsdækning. Islam-lobbyen skal helst ikke have belastende omtale.

Københavns Politi meddeler her 14. januar kl. 16, at efterforskningen ikke har ført til nye spor i sagen.

<<Straffeloven § 118. Den, som ved magtanvendelse eller trussel derom eller under udnyttelse af frygt for fremmed magts indgriben hindrer eller søger at hindre offentlige myndigheder i den frie udøvelse af deres virksomhed, straffes, når handlingen foretages med det formål at øve indflydelse på offentlige anliggender eller fremkalde forstyrrelse af samfundsordenen, med fængsel indtil 12 år.

Stk. 2. Samme straf finder anvendelse på den, som i den i stk. 1 nævnte hensigt og ved anvendelse af de der nævnte midler alvorligt krænker ytringsfriheden eller hindrer foreninger eller andre sammenslutninger i frit at udøve deres lovlige virksomhed. >>

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>