20.03.2020

Den "kloge" Søren Pind:

Forfatter:

"Dansk Folkepartis Liselott Blixt har udtalt, at man grundet coronavirus skal lade være med at rejse i denne tid, og Blixt repræsenterer dermed det stik modsatte af, hvad der er brug for lige nu – ro."

"man tager sig til hovedet, når et medlem af Folketinget som Dansk Folkepartis Liselott Blixt udtaler, at man skal lade være med at rejse i denne tid."

....

Myndighedernes insisterende råd er i stedet, at man bevarer roen, forøger sin hygiejne, vasker hænder flere gange og grundigere end normalt og lader være med at nyse ud i rummet, men derimod ned i ærmet eller et papirlommetørklæde. Smitte kræver, at man opholder sig i op mod 15 minutter indenfor en radius af to-tre meter af en smittet person.

Liselott Blixts repræsenterer det stik modsatte. Lad panikken få frit løb, sæt samfundet i stå. Red sig, hvem der kan. På den ene side er det godt at få fejhed udstillet så åbenlyst, at der kan rejses en skamstøtte over den. På den anden side er det forstemmende, at den form for ængstelse skal spredes fra Rigets Ting. Føj."

Læs Søren Pinds "kloge" ord her >>>

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.

Læs Danskeren INDSIGT-UDSYN

OPGØRET >>>