18.12.2006

ISLAM - HADETS SOLDATER

Forfatter: Ole Gerstrøm

Islams umenneskelighed forpester Europa

I civiliserede lande er kærligheden mellem de elskende det samfundsbærende element. Kærligheden mellem mand og kvinde, mellem elskende under andre former, mellem børn og forældre, mellem generationerne. Denne kærlighed rager højt op over venskaber, og det er kraften, der udspringer heraf, som driver vort liv.

I islam er det omvendt. Her siger man direkte, at kærligheden er noget farligt. I hvert fald hvis den rettes mod en ikke-udvalgt. Familieoverhovedet afgør, hvem der må leve som mand og hustru. Befalingen herom er ikke-diskutabel. En far kan udstede ordre om drab af hans egen datter, hvis hun ikke adlyder. Typisk er det en søn, som befales at dræbe sin søster. Hun har krænket familiens ære ved at ikke at adlyde faderen. Magten og kontrollen er det vigtigste i den muslimske familie.

Hvor det oprindeligt var kærligheden, som skabte familien, er det inden for islam blevet volden og magten som etablerer familiestrukturen. Slagene kan være dødelige eller ikke-dødelige. Slagene skaber hadet. Drengebørnene lærer tidligt at dominere. Som der står i de hellige skrifter, "det er islams natur at dominere." Drengen lærer, at han befaler over søstrene, ja over moderen. Faderen tugter ham, så han selv får den brutale indstilling.

Og dermed har vi så muslimen, der fører jihad mod de vantro. "Dræb jøderne og de kristne," står der skrevet. Brutaliteten har han lært hjemmefra.

Man taler om islams søjler. Troens bærende elementer. Pilgrimsrejsen, fasten, bønnen. Men dette er kun overflade, som får det hele til at ligne en religion. Det helt centrale element i islam er det perverse kærlighedsliv, undertrykkelsen af kvinderne. Kvinder tvinges til at bære slør, hvormed man signalerer, at de er mandens ejendom. Kvinder tvinges til at gifte sig med en fætter, udvalgt af et brutalt famlieoverhoved. Fætteren repræsenterer dermed brutaliteten. Bryllupsnatten bliver en voldtægtsscene. Svigermoderen viser triumferende det blodige lagen frem. Igen en knust sjæl, som ulykkeligt producerer afkommet, islams tropper, der som hadets soldater, skal erobre verden.

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.