31.08.2019

Demokratifjendtlig undergravelse af ytringsfriheden?

Forfatter: Michael Unna

Socialministeren Astrid Krav blåstempler åbenbart Demokratifjendtlig undergravelse af ytringsfriheden, ved at lade Socialtilsynet true Jaleh Tavakoli til at holde sin kæft i den offentlige debat som blogger, til glæde for voldstruende individer, som ikke kan tolere ytringsfriheden, som er en forudsætning for vores Demokrati. Det kan være på sin plads at man begrænser ansattes ytringer, når det drejer sig om interne klienters sårbarhed, hvis man f.eks er læge, socialrådgiver, eller på anden måde ansat til at varetage klienter/patienter interesser, hvilket man som ansat også skriver under på i en tavshedspligt erklæring. Det kan også gælde firmaer, som har interne interesser pga patenter og andre forhold, som man også som ansat skriver under på i en klausul.

Men hvis man i sætningen "Hvis en plejefamiles, og herunder ytringer, viser sig at have negative konsekvenser for de børn og unge, der er anbragt i familien, kan det være et element i socialtilsynets vurdering af plejefamiliens kvalitet" mener at en plejefamilie skal holde Deres kæft i externe politiske forhold, som -intet- internt har med familien at gøre, fordi de trues af voldspsykopater der ikke kan tåle ytringsfrihed, så undergraver socialtilsynet ytringsfriheden på det almene politiske plan, og dermed åbenbart også Astrid Krav på vulgær magtfordrejeligvis med arrogant ingorering af sagens sammenhæng til glæde for voldstruende personer, -hen over ofrene for truslerne-, hvor Socialtilsynet åbenbart understøtter de voldtruende kriminelle. Må Astrid Krav få sin ansættelse som Socialminister revuderet i interne undersøgelse hos Sosserne, for det er åbenbart ikke ytringsfriheden og demokratiet hun står for.Jeg behøver vel ikke at komme med yderligere kommentarer hvad jeg mener om hendes arrogance og manglende demokratiske sindelag.

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>